Gå til innhold

Flippa !

♥♥Vilsågjerne♥♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen! (føler vi er kommet til det stadiet... ;))

Jeg skal til gyn på onsdag når jeg skal sette sprøyte, snakket med St. olavs på telefon i dag ang. dette med manglende mens. De beroliget meg med at det ikke hadde noen betydning at jeg ikke hadde fått blødning.

Så gikk det et par timer, og så hadde jeg fått den likevel...

Så da er alt bare velstand her i gården.

Merker at jeg er fryktelig ustabil da...

Var på Rema å handlet i dag, og forbi kassene på en stor åpen plass i lokalet stod det en tynn, mørkeblond gutt i 11-12 års alderen med en blomsterkvast mellom hendene.

Han smilte sjenert mot meg og spurte om jeg ville kjøpe blomster for å støtte "Nei til Narkotika"?

Jeg svarte som sant var at jeg ikke hadde noen kontanter på meg, men at jeg skulle gå å sjekke i bilen.

Jeg hadde akkurat nok liggende i "myntskuffa" i bilen, og gikk tilbake inn til gutten.

Han lyste opp i et skikkelig tannreguleringssmil da jeg kom tilbake, og han takket så høflig og jeg var så sjarmert av pjokken. Da jeg kom i bilen igjen brast jeg i gråt...

Var bare så rørt av hele seansen, og av den tynne lille gutten som stod en sen ettermiddag og jobbet mot narkotika, og jeg grein hele veien hjem...

Hva gir du meg....Helt "mental"...

Da jeg kom inn døra hjemme med røde øyne og snufsende og hikstende og leende prøvde å fortelle mannen om saken, ble han ganske overgitt.. :) men han lo godt og syns visst mest det var bare søtt...

Ja, ja "sånn går nu dagan..."

Tenk, det er teknisk bare en dag igjen nå, skal jo så tidlig på onsdag til gyn. Jeg gruer meg til å sette sprøytene, veldig...

Dette er noe av det tøffeste jeg har måttet gjøre faktisk, det å gå fra å være skikkelig sprøytepyse og til å skulle sette sprøytepenn sjøl, det blir spennende ja.. Velger å ikke tenke for mye på hvor kvalmt og svimmelt svettende spennende dette blir...

Veldig bra å ha andre i samme situasjon nå :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8404466-flippa/#findComment-8405574
Del på andre sider

Hei på deg min "hormonelle " venn !

Det er nok bare slik at vi er hormonelle for tiden.Jeg har ingen plager eller bivirkninger av noen slag,men jeg kjenner jeg kan ta til tårene for den minste lille fille-ting.Livet i livmoren feks. på tv,var for meg en hjerte-skjærende vakker opplevelse.Så jeg snuffsa i sofaen,mens smbo satt undrende i godstolen og titta på tv..Rart at man skal bli sånn,ikke sant ?

Vedrørende sprøytene så gruer jeg egentlig ikke,men gleder meg til å ha satt den første,for da er det liksom gjort....(Tror jeg da )...hehe.

Min kjære er nok mere skeptisk enn meg til denne stikkinga,og har ved flere anledninger tatt det opp på banen at han ikke ser seg i stand til å hjelpe meg å stikke...søte mannen min...Han er så omtenksom at jeg blir helt rørt...

Jeg ser for meg at det blir om å gjøre å få tiden til å gå fremover,og at den trolig vil gå tregt også..Så derfor har jeg lånt mengder av bøker på biblioteket,og til og med invistert i et håndarbeid for å syssel-sette meg selv.Så nå strikker jeg på verdens nydeligste baby-teppe...Og undres selvfølgelig inni mellom på om jeg noen gang skal få ta det i bruk selv..

Er veldig spent på om jeg vil respondere riktig på denne medisinen,og ikke minst den dosen de har satt til meg...Blir det mange egg?Blir det gode egg?Vil de la seg befrukte ?Vil vi få satt inn 1 egg,eller blir det mulighet for flere ?Får vi noen på frys?Vil jeg bli overstimulert ?

Det er ikke få ting en skal undres over på veien gitt...

Men en ting er vel i alle fall sikkert...Innen vi skal på ul i slutten av neste uke,så er vi vel oppblåste og sprekk ferdige begge to Flippa !

Jeg kjenner jeg er litt utålmodig...Skulle gjerne tatt to skritt i gangen,ikke bare ett nå...hihi...

Hvordan er det med dere...Har dere valgt å informere mange rundt dere ?Hos oss er det bare mamma som vet.Fordi det blir vanskelig for meg å skjule det for henne...Også ei tiltrodd kollega/venninne.Hun vet fordi jeg er avhengig av henne for å få dette med jobb til å klaffe...Jeg har nå jobbet litt for henne,og bytter vakter med henne etter innsett....For at jeg skal få ruge tiden fri...Offisielt er det jo hun som trenger fri da...hehe...Det er godt å ha noen å dele med,derfor er jeg ekstra glad for at vi har hverandre her inne...Blir vel å trenge hverandre litt ekstra nå som det nærmer seg...

Ønsker deg en fortreffelig dag der "heime".

Vi er en dag nærmere målet.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8404466-flippa/#findComment-8407856
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...