Gå til innhold

Når testa dere positivt??


BA- med gullgutten+spire:)

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt mensen forrige fredag, 9 dg siden,men ikke fått den enda. Har vært kvalm og veldig trøtt, så håper og tror at jeg kan være gravid, men testa senest idag (5+3 om jeg er gravid) og den var negativ...

 

Når testa dere positivt? Er det fortsatt håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet positivt på IKM, da var den svak positiv. Kan hende hcg nivået ikke er kommet opp på et målbart nivå enda.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde vært gravid burde du ha testet positivt nå, hvis ikke du hadde senere eggløsning enn forventet. Jeg har opplevd i prøveperioden at jeg har vært et par dager på overtid. Har også kommet før den skulle. Tror psyken spiller inn, fordi man bare vil så gjerne. Du skal se det blir din tur snart. Testet selv positivit på IKM. Tok en test fordi jeg hadde en liggende, og det var faktisk overaskende at den var positiv. Hadde ikke forventet det i det hele tatt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt først 15 dager etter forventet mens ved mitt forrige svangerskap, men de fleste får nok positivt resultat før det hvis de er gravide. Men det er fortsatt håp! Lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa positivt etter 4+0

hva slags test har du brukt? mange tester neg med new generation men positivt på andre tester! så om du har brukt den så ville jeg tatt en ny

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...selv testet jeg positivt da jeg var (med min regning) i uke 3 +4 dager men ettern ultralyd å dømme var jeg ikke mer enn 3+2 dager da jeg testet positivt!...å det var på ettermiddagen! Er nå 7 uker.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa postiivt 1 mnd og 3 dager etter første dag i siste mens, og da bare som en svak blå strek... Det viste seg at eggløsningen hadde vært nesten 2 uker etter det jeg egentlig hadde trodd. Muligheten er der nok fremdeles, men da er du sikkert også blitt gravid senere enn antatt i tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...