Gå til innhold

Noen andre her inne i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er her jeg og;-) Så koselig at sambo kommer hjem om 9 dager da Tanta til Celine!

Her sitter jeg og sambo foran hver vår data... Burde begyne på en oppgave som skal leveres før torsdag:-( Men mye koseligere å sitte her;-)

Tanta til Celine: Så hyggelig at han kommer hjem snart da :=) Alltid koselig med gjenforeninger :=)

Dreamer: Oppgave skriving er ikke like hyggelig. Hehe!

Jeg sitter her og syns synd på meg selv, jeg. Har fått influensa og den slipper ikke taket. Blæh! Mannen min sovnet så der var det ingen trøst å få!

Hvordan går det med barne- debatten hos dere da?

Kosmos!

Ja, det skal bli godt å endelig få han hjem!

Dette året har vært godt for oss også da, vi har kjent på hvordan det er å savne hverandre, og GUUUUD hvor godt det har vært hver gang han har kommet hjem! :o)

Ha en fin kveld alle sammen! :o)

Annonse

AwholeNewWorld: Ikke like hyggelig med oppgaveskriveing nei;) Hehe.

Her har jeg ikke turt å ta opp temaet på en stund. Er så redd for å ødelegge noe. Har fått tilbake pearlyen min etter batteriskift. Sambo har sagt at han vil vite når jeg er fruktbar, så han vet når han tar en risk. Han vil ikke ha sex mer enn en gang i løpet av den fruktbare perioden, det er nok for meg;-) Han sier han 50/50 vil ha barn og ikke vil. Så det er jo en god forbedring fra der vi var!=)

Hva med deg?

ellemelle: Kjenner meg igjen der. Tror jeg har alt som finnes jeg og når jeg leser sånt. Jeg har ikke godtav å lese sånne ting;)

Jeg skjønner det! Kan jeg spørre hva du studerer?

Vi startet så vidt på minipillen etter MA`n, men nå har vi sluttet helt. MEN, vi hopper av i svingen. Tar EL tester og, så sjansene er jo tilstedet. Mannnen min syns det fint om jeg blir gravid nå, men vil ikke aktivt prøve enda. Han syns det er sårt enda, at vi mistet, og frykter at det skal skje igjen. Derfor holder han litt tilbake nå.

Men vi får se! Vi prater ikke så mye om det om dagen, prøver å fokusere kun på oss. Vi har hatt en veldig tung tid etter MA`n, men nå er forholdet vårt sterkere enn noen sinne. Så jeg klager absolutt ikke :=)

Funker pearlyn på samme måte som ladycomp? Er den også like dyr? Hm.. Har tenkt å skaffe meg en slik, men får se hva vi blir enige om. Tror ikke vi kommer til å begynne på noe prev, men ok å sjekke mulighetene :=)

Ha en fin kveld videre!

klem!

Studerer spesialpedagogikk. Er bare på første året da.

Så utrolig trist at dere mistet. Skjønner at det må være vanskelig. Ekstra vanskelig når du vil prøve igjen, men han synes at det er vanskelig da. I hvertfall bra at forholdet er sterkere enn noen gang=)

Perlyen fungerer akkurat på samme måte, bare at den er mye mindre avansert. Man temper hver morgen, også gir den beskjed om om man er fruktbar eller ikke. Så den gjør jo det vesentlige=) Den er mye billigere. Jeg kjøpte den for 2000 brukt, hun hadde nesten ikke brukt den da. Den koster 3490 ny. Man får den sikkert enda billigere brukt enn det jeg betalte.

Ha en fin kveld videre du og!

Klem

Ja, den var relativt billigere enn lady comp / baby comp. Hvor fikk du tak i denne da?

Tja, for lete litt på nettet. Men jeg en liten følelse av at mannen min ikke vil ha prev i det hele tatt, så jeg skal ikke kikke for mye enda :=) Gjelder å tenke positivt, ikke sant? Så orker jeg ikke å stresse eller presse han til å ønske seg barn igjen. Det var en ganske omfattende prosses å miste, så jeg forstår han veldig godt at han ikke er helt sikker enda.

Kommunikasjon er viktig, har jeg funnet ut :=)

Jeg spurte på skravlesiden om noen hadde en til salgs. Den ble slettet ganske fort, for det var tydeligvis ikke så populært å legge ut ønskes-kjøpt-innlegg, Men den lå der lenge nok til at jeg fikk svar. Hender at det ligger til salgs på finn og.

Kan jo være veldig fint å bruke den, slik at dere kan la være å hoppe av i sikre perioder da=) Viktig å tenke positivt ja, hvis ikke blir man jo øselagt. Bra at du ikke stresser eller presser han, det er sikkert kjempevanskelig for han og.

Viktig med kommunikasjon ja=) Kjempebra at dere klarer å snakke sammen! Her blir det stort sett krangel og tårer når temaet tas opp, så prøver å unngå det så langt det er mulig. Hadde jo vært så fint om vi bare kunne snakke normalt om det.

Klem

Ja, den kan være kjekk å bruke. Men vi buker EL tester inntil videre. Han sier selv at han ikke kommer til å hoppe av mer, så det tyder jo på at han begynner å bli virkelig klar, ikke sant? Men igjen, jeg vil ikke mase på han :=)

Vi prøver begge å unnga å prate FOR mye om det. Det vil si JEG prøver å unngå å snakke mye om det, for å vise at jeg ikke presser.

Men vi har vært igjennom vår sjau med tårer og krangling. Tro du meg! Heldigvis er kommunikasjonen mye bedre nå :=) Jeg får ut veldig mye frustrasjon ved å skrive. Jeg har begynt å skrive boken " prinsessen jeg aldri fikk " - og det hjelper utrolig nok masse. Så får jeg selvsagt ut det jeg har av frustrasjon her inne på mannen ikke klar? - forumet. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten dere :=) Mine engler!

Kosmos!

Annonse

Dere er mine engler og=) Hadde virkelig ikke klart dette uten dere!

Høres jo ut som samboeren din begynner å bli skikkelig klar, så bra! Det fortjener du virkelig=) Er så vondt å være gjennom sjauer med tårer og krangling. Vanskelig å være så uenige om en så stor ting. Den boka hørtes jo så nydelig og trist ut. Fikk tårer i øynene bare av å lese overskriften. Hjelper veldig å skrive. Det blir vår tur til slutt=)

Snakkes i morgen. Sove godt=)

Kosmos!

Da er vi mange engler her inne :=)

Ja, vi begynner å bli klare igjen, begge to. Må bare være tålmodige, ikke sant?

det hjelper faktisk utrolig å skrive. Det startet som en dagbok, men nå er det på god vei til å bli en ordentlig bok :=)

Vi snakkes imorgen! Nite,nite!

Kosmos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...