Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk du en positiv test. Det har vi ventet lenge på og du fortjener det virkelig! Du har kommet med mange gode råd og støttende ord hver eneste dag. Lykke til med den voksende magen og nyt hver eneste dag.

Stor klem fra meg som måtte skrive et nytt innlegg for å gratulere siden jeg ikke kommer inn hovedinnlegget ditt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på her med en gratulasjon jeg også. Det er så gøy å høre at det endelig går til slutt. Kos deg masse med den lille spiren!

GRATULERER!!

Klem

Skrevet

Å så snille dere er *rørt* tusen takk!!!! :-)

Skrevet

Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne!!!!

Av en eller annen grunn får jeg heller ikke åpna innlegget ditt, så jeg GRATULERER deg her!!!!!

Synes det virkelig var din tur nå. Kanskje kroppen din tok til fornuft når du trua med ivf :)

Krysser fingra for fortsettelsen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Klem,

Skrevet

Takk!!! :-)

Jeg er sikker på at det er metforminen og lavkarbo diett som gjorde det største utslaget. Mannen har også forbedret sæden en del, men den var ikke helt på topp likevel. Så nå spises det sunt for alle penger! Ikke noe sukker og hvete her i gården nei, må gjøre mitt beste å holde på spiren :-)

Skrevet

Jeg må også bare si GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så et innlegg inne på 3.tri som du hadde skrevet og da husket jeg deg fra Bli gravid. Lenge siden jeg har vært der inne, men husker deg godt.

Så bra at det endelig ser ut til å gå din vei................

Ønsker deg masse lykke til =) Det ordner seg for snille jenter....

Hilsen ei som nesten er i mål.....

Skrevet

Tusen takk sommersmil! Lykke til med resten avsvangerskapet :-)

Klem!

Skrevet

HEI KIRSTY!

Var inne å leste samme dag som du testet positivt. Tårene stod i øynene mine, så glad ble jeg! Dette var en fantastisk nyhet! Har ikke vært inne noe etterpå, så nå måtte jeg bare si:

GRATULERER!

Dette var vannvittig bra! Lykke til, det er deg vel unt! Kos deg MASSE!

Klem fra

Skrevet

Slenger meg på denne gratulasjonstråden til deg, Kirsty. Det må ha vært en ubeskrivelig fantastisk følelse og endelig få en positiv test etter så lang tid!!!

Gratulerer så utrolig masse!!! Kos deg med den voksende magen. Håper du får et flott svangerskap!!!

Klem klem

Skrevet

Tusen takk dere :-)

Jeg er 6+0 idag, så det går fremover :-)

Gleder meg til 2 trimester!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...