Vestlending med to, snart tre? Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Høyrte det er fullmåne på søndag, men når er neste fullmåne? Kanskje dette er berre gammal overtru men greit å vite likevel... Nokon som veit?
m@rie82 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 hei! tror månen har en 28 dagers syklus, slik at hvis du teller 28 dager fra søndag så får du datoen på neste fullmåne. jeg for min del tror litt på denne fullmånen, har iallefall VELDIG lyst at det skal være sant!! hehe!! lenge til du har termin?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2007 Eg har termin 21. mars så tippar at babyen min vert født ved neste fullmåne. Litt lenge med 11 dagar etter termin men går sikkert greit det også. Eg har heile tida tippa på at babyen kjem 1. april. Har uansett ikkje anna å gjera enn å venta i spenning.
**synne** Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Når jeg fødte sist sa JM at det er flere fødsler i dagene etter fullmånen enn på selve fullmånedagen.. Kunne virke som ting ble satt i gang av fullmånen, men at det tok litt tid før ungene ville ut.. hehe.. -Og det kunne nok stemme, for det ble født over 30 stk de første tre dagene etter fullmåne når jeg fødte..! -i bergen..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Det er jo veldig mange som blir litt ekstra "lystene" når det er fullmåne... Tror nok det kan ha litt sammenheng med at det er så mange som føder rundt fullmåne;)
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 ja 2 april. æ har termin 4 april og krysser fingran..hehe har da ikke helt trua på det da men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå