Gå til innhold

Hva er prøverene her utdanna? :o)

Anbefalte innlegg

arb.dagen min går ut på å stille om maskiner som skal pakke legemiddler. foreta kontroller under drift. utbedre instrukser i avd. sørge for å bestille inn emballasje som skal brukes og tabletter.. mye variert nå som jeg endelig har tatt fagbrevet...

hva jobber du med?

Fortsetter under...

jeg er egentlig negledesigner, men jobber som barnehageassistent. Trives kjempegodt, og vurderer og utdanne meg som fagarbeider eller pedagog. Men først skal spira komme og et års tenkepause!!!

Annonse

redoute roses:

Vernepleier er et spennende yrke. Man kan jobbe med alle typer mennesker med alle forskjellige behov. Grovt sagt jobber vi med de svakere stilte gruppene i samfunnet, og støtter dem opp til å fungere i hverdagen. Så det er absolutt ikke bare mennesker med psykisk utviklingshemming. Jeg jobber på en avlastningsbolig for barn med spesielle behov, og det er spennende og ingen dag er lik.

Vernepleiere kan litt om alt, og er ingen eksperter innen felt. Vi jobber med å ta utgangspunkt i det helhetlige mennesket, med bakgrunn i at vi vet at alle de ulike delene påvirker hverandre.

Grunnen til at jeg valgte dette yrket er at jeg liker det å hjelpe andre. Dette gir meg mye tilbake som person, kun å se et smil som bekreftelse på at jeg har gjort noe godt for et annet menneske.

Vernepleiere er et yrke for de som liker å hjelpe andre. Dette gjelder ikke bare pleie, men også å være et medmenneske og en hjelper som ikke dominerer brukeren.

Anbefales på d sterkeste (:

Annonse

Fantastisk Sinemoren, at det er en jordmor her!! Staalende, jeg liker fagpersoner i panelet, selv om det er godt aa synse litt ogsaa, hehe...

Utrolig fagkompetanse her inne!! Fin gjeng, det er helt sikkert. Morsom vinkling paa traaden, ikke hva man jobber med, men hva man er utdannet til.

Siv Oek/IKT/Ledelse

Jeg vet ikke hvordan det er å være advokat og mamma - ennå ihvertfall. Men tror det går veldig bra..jobber i et mindre firma i en passelig stor by..Kan legge opp dagene mine selv..Håper jeg snart skal finne ut hvordan det er. Men gruer meeg faktisk litt til å være borte fra jobben såpass lenge..Stortrives!

Jeg har en generell utdannelse innen internasjonal markedskommunikasjon og språk og jobber i grunn som det, men egentlig har jeg lyst til å jobbe innen reiseliv - og kunne jeg velge helt på nytt ville det utvilsomt bli veterinær... men jeg har godtatt min skjebne... har nok for mange år og for mye studielån på baken til å starte forfra nå :-)

- derfor andre prosjekter på gang :-) håper jeg snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...