Gå til innhold

ul første mars

Anbefalte innlegg

heisann

skal i ultralyd på torsdag... er da 18+4...

er så redd for at noe skal være galt... har fått mage, lett sliten, har fortsatt litt ømme bryster. men ellers kjenn eg lite.. har nesten ikke kjent noe i magen - og d e ha kjent ha eg vært usikker på om d va innbilning..

e så redd for å få en negativ beskjed... takla ikke d en gang t... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8403902-ul-f%C3%B8rste-mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg:) Jeg skal også på ul til torsdag! Jeg forstår veldig godt bekymringene dine! Spesielt hvis du har fått en negativ beskjed tidligere... Ønsket om at alt skal være bra er utrolig sterkt, samtidig som nervøsiteten og engstelsen tvinger seg på. Virker jo som du har alle de "rette" symptomene på at ting er i orden:) Og hvis du har kjent bevegelse i magen er det nok ikke innbilning:) Prøv å tenke positivt! Lykke til på torsdag! Skal tenke på deg og kikke etter tilbakemelding her på hvordan det gikk:)

Høres ut som meg egentlig... eg e så nervøs for at da e nåke gale!!! men nåken kjenne jo heller ikkje spark før de e i veke 20 ;) Men som ho oppfor sa, så trur du at du har kjennt nåke, så har du nok kjennt nåke!:) eg og ska faktisk på ul på torsdag, glede og kvir meg så bare da!!!! så me får alle håpa på at me kan komma tebake med positive ting!! :) Lykke te begge to!!! :)

Annonse

joho!!!

nu ha eg vært på ultralyd eg også!!!

gikk kjempefint, men fikk ikke vite kjønn - lille turneren inni magen snudde ryggen til da ho endeli va ferdi å ta målene... e litt skuffa ja, men likevel kjempehappy!!

ho flytta termin fra 31 til 30 juli :)

nu e d bare å glede seg uten bekymringer...

Så bra:) Kjempeflott at alt var bra med lille babyen:)

Hos oss var alt også helt bra. Termin ble flytta fra 22. til 27. juli og det ser mest sannsynlig ut til at det blir gutt på oss:) Har bare gått rundt og smilt i hele dag og vært i en helt annen verden! Kjempemoro!!

Kos deg videre med magen og babyen, bolleiovn25!:)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...