Gå til innhold

Oktober: Hun eier ikketålmodighet :(

Anbefalte innlegg

Julie er ei blid jente når hun får oppmerksomhet, men etter en lliten stund når hun ikke får det sutrer hun og gir seg ikke til jeg kommer å sier Hei så smiler hun fra øre til øre. Legger jeg henne under babygymmen så sutrer hun og til slutt begynner hun å gråte. Hun griper etter leker og putter de i munnen men hvis hun mister leken eller den ikke kommer inni munnen begynner hun å gråte. Hva betyr dette da?

Synes det er så slitsomt å måtte underholde henne HELE tiden, enten sitter hun i fanget mitt ellers så skal hun stå i fanget mitt, hun begyner å bli ganske tung også

Hvordan er dere babyer??

Takker for råd, hvis noen har ????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8403901-oktober-hun-eier-ikket%C3%A5lmodighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)er nesten som å høre min lille datter.hun vil helst også bare bli bært eller stå i fanget som din datter...synes også det kan bli litt slitsomt,men tror de kanskje har kommet i den alderen hvor de nesten kan få litt panikk hvis de ikke ser mamma eller pappa...:)og hun lille tuppa her vet akkurat hvordan hun skal skrike får å få mamma til å ta henne opp:)det at de tar alt i munnen er vel at alt skal jo smakes på i denne alderen og er jo deres måte å utforske ting på...kanskje noen tenner på gang også...håper dette hjalp deg litt:)helt normalt ihvertfall lykketil videre:)

min er også veldig glad i oppmerksomhet. når han ligger under babygymmen eller på teppet på gulvet å leker seg, pleier jeg å passe på å snakke med han når jeg går forbi så det ikke skal bli sutring.hjelper også at han ser meg, har jeg funnet ut. varierer stort hvor mye tålmodighet han har. skal helst stå i fanget mitt for tida:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...