Gå til innhold

Hvor mange pp brukte dere og klarte dere det selv??

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en nygjerrig kopp c..hehe..neida..bare lurer egentlig..for er jo veldig mange som får tvillinger via prør..

men er det vanlig å bli gravid selv med to eller..?vi brukte kun 1pp og der satt to spirer med en gang..er det normalt egentlig??(er glad for de begge da) =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte 24 eller 25 pp for å bli gravide igjen (selv om vi har ei på 3 fra før), og måtte ty til Pergo for å få det til. Og dermed så ble det to, hehe... Ikke helt etter planen, men hjertelig velkomne er dem begge to uansett :)))

Skrevet

er ikke helt med her - men hva står pp for (jeg tenker p-piller!!)

uansett - tvillinggravid helt av oss selv!!

Og ikke noen i familien heller...

Så hva kan det komme av... fikk høre av en at dersom man akkurat hadde sluttet på p-piller kunne det komme to(flere) egg, og derfor er det jo lettere få bli tvilling gravid.... men ikke vet jeg!!

Skrevet

pp betyr prøve periode..alså,hvor mange mnd tok det før dere ble gravide med to?=)

Skrevet

Vi fikk også tvillinger helt uten hjelp på en pp. Sist jeg var gravid hadde jeg gått på p-piller (vet ikke om det er derfor selvsagt) og da brukte vi seks pp på å få én.

Skrevet

æ ble gravid på naturmetoden æ.

Litt av et sjokk på ul i uke 18 da legen sa d va to inni dær, men herregud, d e d beste sjokket æ har fått ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...