<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Det var godt og sitte å kjenne at min baby lå å hikket inni magen....
FannyFanny Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Ja, fysj og fy, stakkkars kua... Jeg satt da altså og TUTET gjennom den fødselen - reaksjonen til mammaen var det verste... Jeg har 11 dager igjen til termin, ikke bra å se slikt da.... ;o)
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Ja, kjempe-trist. Veslemor i magen var veldig aktiv under episoden, det var deilig å kjenne...
MissAntrop Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Ja, helt enig! Jeg grein og måtte kjenne litt ekstra etter liv i magen min. Heldigvis føder vi i bedre kår enn den kua da..
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Huff... Måtte bare skru over jeg! Deilig å kjenne at det er liv i magen ja...
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Tårene trilla her også. Her har det faktisk vore litt lite liv i dag, men har heldigvis kjent liv med jamne mellomrom....
stormgutt + soljente Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Huff, ja. Jeg mistet et føll på samme måten for noen år siden, og gjennopplevde denne episoden. Kjente godt igjen kuas reaksjon, og deltakernes, for den saks skyld. Eneste lyspunktet dengang var at jeg nettopp hadde fått vite at jeg var gravid, etter mange års forsøk. Det var selvfølgelig en veldig god trøst. Tør ikke tenke på om det skulle vært mitt eget barn...
Jente1980 Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Ja, tårene bare trillet hos meg, uff, det var helt for jælig å se på!!! Stakkars fine kua sier jeg bare...
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Det var helt forferdelig å se den stakkars kua sin reaksjon! Satt med tårer i øya og stor klump i halsen. Baby`n min var heldigvis veldig aktiv under episoden!
Roketikka Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Ja, det var virkelig en trist episode. Tårene bare trilla og trilla. En venninne av meg ringte etterpå, og jeg måtte virkelig ta meg sammen for å snakke med henne..... Vi reagerer nok mye sterkere vi som har et liv i magen tenker jeg...... Naturlig det i disse hormon-tider. Men var litt greit å se at det ikke var bare meg som begynte å "tute" da ;o)
Aneeta Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Jeg følte meg litt dum der jeg satt og tørka tårer og såg på kua. Så det var veldig godt å lese om at det er flere som reagere slik som meg. Det var sterkt å se morsinnstingtet hos kua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå