Gå til innhold

HYYYYL!!!!!!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg vil spy!!!!!!!

Er så forbanna!!!!! Var inne på en nettside alla blink, men med en venninnes adresse!!! (j**** lurt!) Jeg klarte ikke å unngå å gå inn på profilen til x-typen min sin nye kjæreste som han ble sammen med bare noen dager etter vi (unnskyld) hadde hatt sex og egentlig ikke var helt single fra hverandre!!! Å da ser jeg at hun(!!!!) hadde skrevet sitt navn og min x sitt navn sammen, og andre ting om han. han som var min leeeenge før henne!!! Jør dritt vondt å tenke på at jeg sitter her gravid og at min "kjæreste" faktisk "mesker" seg med en annen!!! jeg har unngått både han og henne helt til nå 2mnder siden de ble sammen, så jeg trodde jeg var moden til å se henne, men det var jeg ikke å nå er alt vondt. så inn i det huleste vondt..........

Er det noen som har noen råd for å glemme han og kanskje klare å sove om natten? vil ikke ha han, vil glemme han...

Vær så snill... *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj! å være nyskjerrig er dumt..

men føler det samme som deg..

eksen min som jeg jobber med, gikk fra meg og babyen som kommer i juli pga ei anna ei på jobben. har ikke vært på jobb siden da, og vet seriøst om jeg klarer..

har kommet til det at jeg ikke vil ha han tilbake da jeg aldri kommer til å klare glemme at han sa så mye ting han tydeligvis ikke mente osv.

men jeg er ikke klar for å møte de.

Skrevet

Utrolig dumt å være nyskjerrig ja!!! for noe drit det må være å jobbe på samme plass som han da, OG henne... vet ikke om jeg hadde taklet det! Skjønner godt at du tviler... Min har også sagt og ikke minst gjort utrolig mye som gjør at jeg ikke vil ha han lengre,men jeg er absolutt ikke klar for å se dem ilag når jeg ikke tåler å se et bilde av henne en gang! hvorfor må menn være så egoistisk og urolig? Jeg kjenner jeg blir svett av dem!

Håper det går bra for deg og at du kommer deg på jobb,men jeg skjønner akkurat hvordan du har det... jeg unngår dem også..

Skrevet

vel, jeg har vært så "heldig" at jeg har vært sykmeldt en stund så jeg har sluppet og se de. og slipper hvertfall å jobbe med de så lenge jeg har snakket med sjefen om dette.

men etter en stund til så klarer vi nok å måte de. eller da er vi nok klare for det.

selv vet jeg ikke om jeg noen gang er nødt til å se han igjen og det er jeg glad for uansett hvor klar jeg er for det.

Skrevet

hehe, huff d e ikkje me meininga å flire...men eg veit så alt for godt kordan du har d..

Hadde d sjøl sånn førr nån måneda sia...veit ikkje heilt kordan eg kom over den fasen, va kanskje litt annerledes situvasjon, men eg kom no over d i hvertfall.

Men d e ikkje lett å ikkje snoke, særlig når d e såååååå lett, eg e fortsatt inne nesten kver dag inne på blink sia hannes *skjemmes*

D e ikkje fordi eg vil ha han tbake, eg vil bare se kordan d går me han, også vil eg ikkje at nån andre skal ha løst på han heller...selvom eg ikkje vil ha han tbake...

litt komplisert d der:P

Eg trur nesten alle jente funke sånn.

Skrevet

Jeg skjønner hvorfor du gjør det. nå vet jeg at jeg blir sprø når jeg ser han eller henne. har ikke sett henne ordentlig men jeg tenker veldig mye på at hun faktisk ligger i den senga som jeg har ligget i for to mnder siden og har ligget i den i åver tre år. det er skikkelig ekkelt å tenke på at hun er i "vår" leilighet;(

Tror nok jeg kommer over det,men det blir tyngre siden jeg venter vårt barn og. jeg vil ha han tilbake, bare ikke slik han er nå,men slik han var når vi var sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...