Mamman til Astronauten Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hei! Vi trenger voksduk. Jeg kjøpte en fra Marimekko på nett, men den tåler ikkeno og blir ikke orntli rein i vask. Jeg vil ha en bombesikker en! Dvs en som tåler vannfareger, ketsjup, blåbær og alt sånt og som kan vaskes i maskin. Noen tips?? Jeg har så lyst på en som ser litt kul ut, siden spisebordet er synlig fra stua...
Nr-2-i-magen Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Eg og vil ha ein sånnen voksduk... men vet ikke hvor jeg finner en. Har vært på KID,Princess og Jysk. De er sikkert gode, men lanbgt ifra kule Jernia har også. Når jeg var der sist sa damen i butikken at de snart fikk inn nye, som iflg henne skulle være tøffe da.
meieriet Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hvis dere bor i Oslo eller i nærheten kan jeg anbefale en butikk ved Bislett som heter Eske. Der har de kule voksduker.
Nr-2-i-magen Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg bor i Stavanger da, men en god grunn til å dra på sommerferie til Oslo i sommer
note Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Jeg kjøpte voksbelagt linduk på Princess for to år siden, den er nesten like pen ennå. Vasker den i maskinen med jevne mellomrom, men fergesterke matvarer kan sette merke (ketchup, blåbær). Duken ser ut som en linduk, det er flere personer som har trodd det er en vanlig linduk)
Jippi! Maibaby! Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Black cat design har endel fine voksduker. Har også prøvd med voksbelagte og teflonbelagte duker, men synes ikke de blir ordentlig rene etter vask...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg kjøper metervare på JYSK faktisk, den er veldig tykk og kan nok ikke vaskes, men er lett å vaske av. Ettersom den er gjennomsiktig synes fine duker under godt - fin løsning for oss iallefall.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk et tips om at det fantes noen sånne på Living, men har dessverre ikke sett dem ennå selv.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 hva med å kjøpe et kult dusjforheng, og klippe av toppen som er hull i (den som du trer på stangen/evt fester sånne dingser i)? Da får du en billig duk, som kan vaskes i maskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå