Gå til innhold

Be moderator om eget forum for bekymra innlegg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært en god idé om det ble et eget forum hvor alle dere som er bekymra (SA/MA/smerter/blødninger osv) kunne holdt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes egentlig ikke det jeg... Jeg forstår ikke helt hvorfor noen synes det er så ille med alle sa/ ma-innleggene, det er jo faktisk ting man må forholde seg til i første trimester... Visst er det grusomt og trist, og man er redd det skal skje en selv, men jeg forstår ikke helt hvordan disse innleggene fører til at noen blir ENDA reddere for at det skal skje dem selv??

 

1 av ti aborterer i løpet av første trimester, innleggene her inne påvirker IKKE den statistikken, DU aborterer ikke selv om mompibonpsoppeijenta gjorde det.

 

Synes absolutt folk skal få skrive av seg bekymringene sine her inne!

 

MEN de som alt går bra med kunne kanskje være flinkere til å si "Hei, her går alt bra", dersom det virker beroligende?

 

:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje HI burde holdt til mer inne på kranglesiden?????????????

Føler du ville finni din plass der!!!!!!!!!!!!!!!

 

Har ikke tenkt på at de innleggene om SA/MAosv faktisk kan være med på å hjelpe mange her inne da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg skulle sagt det selv! Heia Kufiolilla! Og hvorfor er alltid de som vil jage ut andre anonyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så trist da HI. Jeg er selv en av de bekymra, da betyr det at jeg blir kastet ut fra 1. trim fordi du ikke orker lese. du har tydeligvis ikke vært i denne situasjonen selv, det er tungt, og nervepirrende dager å gå å vente på svar. Blir utrolig lei meg av å lese sånt. Glad det er andre jenter her som er hjelpsomme og fortståelsesfulle ellers hadde det ikke vært mye aktivitet på disse sidene etterhvert. Vi hører fremdeles til på 1 trim, og har like mye her å gjøre som det du har. Bekymra eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var normalt at de fleste var bekymret, når de var gravide jeg. Det er jo ingen selvfølge at det skal gå bra, selv om det gjør det for de fleste. Tror også det ligger til kvinners natur å være bekymret. Vi har en tendens til å ta sorgene på forskudd. Det blir ikke bedre når barnet er født heller. Tvert imot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei dere! jeg skjønner HI på en måte, jeg har opplevd en venninne som nylig hadde en SA og det var i uke 15, og jeg har dermed vært ekstra redd for at det skal skje med meg også. Inne på dette 1.trimester forumet så er det mange historier om dem som har SA og det skremmer meg også selv om jeg vet at det går fint med flere enn som det ikke går med. Jeg syntes allikevel ikke at vi må legge skjul på at det kan skje for da tror jeg nok flere vil ha vanskeligheter med å takle det. Med dette forumet ser hvertfall dem som får SA at de ikke er alene - noe vi mennesker "liker" (ikke være alene om noe)

 

men for å komme til poenget så syntes jeg også at vi kanskje kan prøve å legge inn flere innlegg om at vi har det bra også slik at det blir litt mer fokus den veien også. Men til dere som har opplevd SA, noe jeg enda ikke har opplevd så er ikke dette et innlegg hvor jeg vil dytte dere inn på et annet forum men jeg syntes vi skal ta hesyn til at det er mange følelser i spinn her hos oss alle...

 

ha en fin kveld alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...