Gå til innhold

Bekymret.. hatt mye vondt i magen.. uke 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en del vondt i magen,men de fleste gangene har det vært mensmurringer og luft:) Men i dag er det en helt anna type vondt, har vondt mellom ribbena i øverste del av magen.. blitt mye mer kvalm nå i uke 7 og 8 og.. noen som har hatt dette? eller har dette? har og mensmurringer i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke blør går det sikkert bra.

Skrevet

ja det er sant det.. blir vel litt fort stressa av hele graviditeten..

har to venninner som og er gravid.. som aldri har vondt i magen.. hjelper ikke på:)

Skrevet

Jeg har hatt skikkelig vondt i magen innimellom de siste dagene. Tror kanskje at det kan være luftsmerter, men er helt annerledes enn de luftsmertene jeg har hatt før. Men det er vel sånn at det er mye rart som skjer inne i magen for tiden, så det er nok ikke helt uvanlig å ha litt vondt. Jeg prøver å slappe av og glede meg til det går over!

Skrevet

ja det er jo mye som skjer der inne.. eg har lagt meg godt ned i sengen for å slappe av nå, føler det er bedre nå.. så får vel slappe litt av, er ikke så god til det..hehe:) takk for svaret!

Skrevet

Hei. Det er iallefall helt vanlig med mensmurringer. Jeg er nå i uke 8 og har hatt det i 2 1/2 uke nå. Av og til er det sånn at jeg må legge meg ned og holde meg på magen. Lærebøkene sier ingenting om dette eller iallefall veldig lite og det er dumt, for mange er jo livredde for at det er noe galt. Men det er jo bare livmora og båndene rundt som strekker seg, og det er jo positivt! Håper bare at det ikke er sånn til vi er i 9 mnd... De andre smertene aner jeg ikke hva kan være, men det har nok ingenting med babyen å gjøre! Lykke til... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...