berga Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er i uke 36 og magen min har over natta sunket betraktelig ned..... Husker ikke fra sist gang hvor lang tid det gikk fra magen sank til gutten var født, så jeg er litt spent på hvor lang tid det tar denne gangen. Tror absolutt ingenting er på gang enda, men jeg håper jo at han kommer før 1. april som er termindato. Noen med bedre husk enn meg? Når sank deres mage og når ble barnet født?
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 I følge mamma'n min skjer det 6 uker før. Min mage har sunket så gradvis at jeg aner ikke når det skjedde... 12 dager til termin og veldig utålmodig!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 magen min har å sunket ned. synes det er litt tili. i å med at jeg bare er i uke 33.
Snartbaby Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Magen min sank ned ca en uke før jeg fødte med førstemann...var svigermor som nevnte det, tenkte ikke på det men den var ganske lav og like etter kom godklumpen...
godiva med 3 gull Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Min har sunket de siste dagene, har 2 dager til termin.. så det med 6 uker høres noe tidlig ut.. for de fleste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå