vårmamma Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er det noen som har erfaring med bugaboo? Er den god på vinterføre? Hvor lenge kan man bruke bagen? Og er den generelt anbefalt? Er litt usikkr på hva jeg skal velge. Vil gjerne ha ei lett vogn som samtidig er god og man kan bruke lenge.... Noen som vet hva den koster her i Norge og hvor man kan kjøpe den billigere?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er veldig glad i Bugaboo'n vår, men for å være helt ærlig så syns ikke den er noe på vinterføre i det hele tatt (snø altså). Dette visste vi da vi kjøpte den, har en OTH i tillegg! Baggen er KJEMPE stor på, ca 90 cm, så der kan babyen ligge lenge!! Sønnen min lå i den til han var 7 mnd, da var han ikke intressert i å ligge lenger - stortrives i sportsdelen og sover veldig godt i den!
vårmamma Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 takk for svar Men har hørt det er vinterhjul med vognen? Er dere fonøyd på sommerføre? vet du hva det koster å kjøpe her i Norge?
vårmamma Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2007 Kan man forresten bruke voks i pose i den?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Fantastisk på sommerføre, den perfekte byvogn i mine øyne. Ja, det har kommet vinterhjul nå. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått kjøpt meg de, men det sies at det hjulpet betraktelig!! Jeg vet ikke hva den koster i Norge, kjøpte min i utlandet. Jeg har brukt dun pose (Lammy) i min, men regner med at det skal gå fint med voksipose også!
Nuffa Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Jeg synes den fungere bra som vintervogn, jeg... Alle vogner kjører seg fast når det er 50 cm kram snø! Bagen er kjempestor, kan brukes til 9 kg. Jeg har voksipose i sportsdelen og synes det fungerer bra. Har hatt datteren min på 3 år i sportsvognen også, og det går greit. Hun er 18 kg og 1 meter lang. Ellers er jeg veldig fan av OTH, men fungerte ikke her da lillegutt hylskrek da han ikke kunne se meg. Skal kjøpe én til sommeren, da er han 1,5 år.
Nuffa Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 jeg kjøpte den på fru lyng til rett under 9000,-- en venninne av meg kjøpte fra babytrader og betalte rundt 6500,- tror jeg. Jeg har forresten prøvd vinterhjulene og det er noe skikkelig møkk. Da kan du like godt drasse rundt på en tung, gammel simo... Ikke verdt pengene, med andre ord. Og her vi bor er det myyye snø. (bor på landet)
Da HarViTreUnger Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Jeg elsker denne vognen! Jeg hadde den til begge mine barn (den gamle typen som heter Frog) og de trivdes godt i den begge to. Den triller veldig godt og nå som den har kommet med vinterhjul så tror jeg at det fungerer vel så godt som de fleste andre vogner. Barna sov godt både i spåortsdelen og i bagen. Det er god plass til pose og barnt kan sitte mot deg eller se frem. Genial vogn )
*to prinsesser* Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Vinterhjulene er veldig gode! Synes ikke at man like så godt kan drasse rundt på en simo, selv om hjulene ikke er svingbare, for vognen veier halvparten, bagen er romsligere, tar myyye mindre plass, og ser utrolig mye bedre ut!! Kjøp vinterhjulene, og du har en vogn som i alle fall dekker alle våre behov!! Storesøster hadde vognen først og nå ligger lillesøster i bagen! Hatt vognen i snart 2 år, og vi er kjempefornøyde!!
vårmamma Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2007 Jeg synes den er veldig tøff, men vet ikke helt om jeg skal velge bugaboo eller en tradisjonell vogn. Hva kjøper man nå til dags? Er ikke bagen litt lav på bugaboo? kan man bare kjøpe sportsdelen, ikke bagdelen?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Gå for Bugaboo, du blir helt sikkert fornøyd! Bagdelen og sportsdelen er to sider av samme sak; det er en ramme, så fester du forskjellig stoff i forskjellig utforming (som følger med) rundt rammen, avhengig av hvilken del du vil bruke. Kjøpte vognen da snuppa var for stor til bagen, og synes det er utrolig synd å ikke ha fått brukt bagen. Den er så stor og fin! Litt lav kanskje, men ikke noe problem hvis man ikke er altfor høy vil jeg tro! Kjenner forresten en som er superhøy som har den, og har ikke hørt noe "klaging"... Lykke til! Hvis du ikke kjøper bugaboo nå, vil du alltid lure på hvordan den er, og sikkert kjøpe den senere! hihi!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 Gå for Bugaboo, du blir helt sikkert fornøyd! Bagdelen og sportsdelen er to sider av samme sak; det er en ramme, så fester du forskjellig stoff i forskjellig utforming (som følger med) rundt rammen, avhengig av hvilken del du vil bruke. Kjøpte vognen da snuppa var for stor til bagen, og synes det er utrolig synd å ikke ha fått brukt bagen. Den er så stor og fin! Litt lav kanskje, men ikke noe problem hvis man ikke er altfor høy vil jeg tro! Kjenner forresten en som er superhøy som har den, og har ikke hørt noe "klaging"... Lykke til! Hvis du ikke kjøper bugaboo nå, vil du alltid lure på hvordan den er, og sikkert kjøpe den senere! hihi!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #14 Skrevet 1. mars 2007 at bagen er lav, er bra fordi vogna får et lavere tyngdepunkt og blir mer stødig. det er regulerbart styre, så om man er lav eller høy, spiller ingen rolle. mannen min er høy og jeg er lav, og vi triller like godt med vogna begge to. jeg er kjempefornøyd, men så har jeg heller ingenting å sammenligne med. det beste av alt, er at den er så lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå