skorpion-75 Skrevet 26. februar 2007 #1 Del Skrevet 26. februar 2007 I dag hadde vi ris og kylling til middag, og Eline sitter å strever med å få all risen i munn...da sier hun oppgitt "herregud altså".... De får med seg det meste ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. mars 2007 #2 Del Skrevet 2. mars 2007 Hehe... Så søt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. mars 2007 #3 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja, den er gøy... Her om dagen hadde min lille håpefulle tatt noe knuselig som han ikke hadde lov å ha. Jeg skyndtet meg bort til ham mens jeg sa passe irritert at: "Den må ikke du ta. Det har jeg sagt mange ganger nå, så nå får du begynne å høre. Du kan IKKE ha den, for den kan gå i... (Han mister det i gulvet så det knuser). Da var mitt kokepunkt nådd, så jeg fant ut atdet var best ikke å si noe. Han kikker stille opp på meg, før har kommer mer ett oppgitt og sint "ÅHHHRR!" Kjenner de oss godt eller ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 4. mars 2007 #4 Del Skrevet 4. mars 2007 ja jeg hørte jo det selv når vi var på besøk hos dere i dag! Ikke alltid like lett å holde seg da nei... Og spesielt om man senker stemmen, da skjønner de at det er noe man sier som ikke er for deres ører ja. Eline er jo så flink til å snakke!! jeg blir helt inponert jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. mars 2007 #5 Del Skrevet 5. mars 2007 Ja hermeleken er den kjekkeste leken for tiden. Prøver å si alt som kommer ut av oss andre. Men ikke at alle ord blir riktige . hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 5. mars 2007 #6 Del Skrevet 5. mars 2007 Ja mann må virkelig passe på hva man sier om dagen. Det kommer nye ord hver dag, men ikke alle blir rett. Men det er morsomt å höre på de små nå. Selv går Siri rundt å sier Morning ele tiden. Hun hörte det på tv'n en gang og da satt det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 5. mars 2007 #7 Del Skrevet 5. mars 2007 Jepp,her må vi også passe oss=) Jeg sto her en dag å hengte opp gardiner,og plagdes noe forferdelig,og sa f.. ordet litt for høyt,da hørte jeg fra gangen en liten en som akket og stønnet og sa f.. så her er det å tenke gjennom alt man sier nå (er jo nordlending og banner muligens litt mer enn jeg skal gjøre ja..) Men her er også hermeleken kjempemorro, vi peker på forskjellige ting og sier navnen,så sier han de også, og i går kom han å pekte på rumpa si og sa rompe =) Har også fått med seg at mamma har pupper,vet ikke hvor han har det fra men mistenker bhg,drar meg i genseren eller peker på puppene og sier stolt som en hane : poppa =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå