Gå til innhold

Er det ikke det ene, så er det det andre... He, he..


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg i går om at det er litt soveproblemer her i gården for tiden. I dag var jeg på kafé med en del fra baby-gruppa mi og så var det en ting som slo meg mens jeg satt og hørte på samtalene rundt bordet. ALLE hadde et eller annet som ikke var helt som det "skulle".

 

- Ei hadde en som sov hele natta gjennom, men som nesten ikke ville ha fast føde.

- Gutten vår spiser alt han kommer over, men våkner hundreogørten ganger på natta.

- Ei var lei seg for at jenta hennes ikke lenger ville ta pupp, mens ei annen var frustrert over at gutten hennes kun ville ha pupp, så hun har vært hjemme hver kveld i snart 8 mnd.

 

Vel, jeg får slå meg til ro med at det er litt kluss på natta akkurat nå og heller fryde meg over at jeg har en god og rund liten tass, som er så blid som en sol på dagen - og som jeg selvfølgelig elsker over alt på jord! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, på en måte er det godt å høre at det ikke bare er en som sliter, er det ikke? Ikke for å være skadefro, men da er man ikke alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beviser vel bare at gjennomsnitts-babyen ikke finnes! Altså at alt egentlig er normalt. Men vi er jo så opplyst alle sammen om hvordan det "pleier" å være, så tror vi at er min baby litt utenom det "normale", så er det ikke rett!

 

Så vi må slutte å bekymre oss for alt mulig som tilsynelatende er utenom det "vanlige". Er det helt ille, tror jeg nok at vi finner ut det og kan begynne å bekymre oss da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...