Gå til innhold

Grete Roede Mor og Barn, noen som har prøvd det ?


Bratsj

Anbefalte innlegg

Har nesten 20 ekstra kg å ta av, og trenger noe/noen som kan få meg igang !

Utsetter hver bidige dag, både slanking og trening.

Men nå nærmer våren seg med stormskritt og jeg har ikke mye lyst til å gå den i møte i mine mamma-joggebukser...

Skal i bryllup i mai og til syden i juni, så her må jeg igang snart !

 

Gi meg styrke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Har ikke prøvd mor og barn, men har vært på grete roede kurs før og det hjalp meg masse!! Gikk ned 9 kg på 7 uker.

Det var en dame der da som hadde en liten baby, og hun fulgte et litt annet program, men var der sammen med oss andre!

 

Jeg skal å begynne på et snart! Har boka her hjemme, men det er helt noe annet når man må møte opp et sted og fortelle hva man har gått ned.. Funker bedre for meg det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bratsj, jeg skal på Grete Roede på bryn senteret til uka. Har ikke prøvd det før, men søstra mi har gått ned en haug med kilo med hjelp fra G.R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd mor og barn kurset, men jeg har fått sambo til å gå på mannekurset. Det er også han som lager det meste av maten her i huset. Jeg følger det hjemme og har regnet ut min meny i hans bok. Han spurte om jeg skulle ha mer kalorier pga amming, og fikk beskjed om at jeg skulle opp en meny for å få nok næring.

Det fungere kjempe bra for oss. Begynte når poden var to uker og jeg har nå tatt av 8 kg. Ca 1 kg i uken. Mer skal man heller ikke ta av i uken.. for ellers tar man av feile ting som muskler..

Jeg har ihvertfall 10 kg til som må av for å komme tilbake til der jeg var når jeg ble gravid. La på meg rundt 30 kg. Akk og ve... det er så kjipt.

 

Lykke til til deg.

 

PS: Läkerol tar en del av snopesug...spiser mengder av det og Lacryl og lignende pastiller... er lite kalorier i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...