Gå til innhold

Dere som har babyer som sover 7-8 timer eller mer om natten uten mat :


Bratsj

Anbefalte innlegg

Gir dere mm eller mme før natten ?

Når gir dere siste måltid og når legger dere ?

Og ikke minst, hvor mye spiser baby da ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gir henne 120 mme kl.21:00, og etter litt kos da så legger vi henne. Da sover hun til som regel 06-06:30 tiden. Da får hun ca.120-160. Kommer ann på hvor sulten hun er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir som regel mm.. Noen ganger supplerer vi med mme, sover like godt uansett.. Legger seg rundt kl 21.. Sover til 7-8.. Vi gir noen ganger litt mer enn 300 ml, noen ganger 200.. Hendte en gang at han kun fikk 150, sov da også.. Kommer vel an på hvor mye han har spist tidligere på dagen.. Han er 3 mnd. og SVÆR... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gir mme- som regel rundt 200ml- de siste dagene har han villet ha mer- i går 250 ml :-) han får siste måltid ca 21... og han sover da til 5-6, får mat, mme eller mm, ca 150 ml og sover til 9-10...

han er 12 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun mm, men sørger for at hun spiser litt oftere,(hun får ikke bli sulten) ca 20.00 og igjen 21.45 el noe sånt også er det natt. Hun spiser ikke så mye, for puppene kjennes ganske slappe ut. Da sover hun fra 6-8 timer. Når hun da våkner spiser hun bare en pupp.(noe som resulterer i at jeg må pumpe det andre. Hun får altså ikke noe ekstra mm på kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa sover masse timer om natta, alt fra 7-11 timer i ett. Får kun morsmelk. Får siste måltid ca 2030-21, det skjer på soverommet så hun kan legge seg rett etterpå. Begynner å få gode rutiner på dette nå (JIPPI!!). Vi pupper relativt ofte om ettermiddagen, får også pupp

rett før vi tar kveldsstellet, så fyller vi på litt mer etterpå, rett før hun legger seg. Aner ikke hvor mye hun spiser, bare at hun stort sett tømmer på begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer og legger minsten ca kl 21.Hun får ikke mme. Hun sover da minst 6 timer i strekk og noen ganger har hun sovet i 9 timer i strekk. Så får hun mat og sover ca 3 timer til. Ikke alltid jeg får ammet henne så mye før hun legger seg, men hun sover lenge forde. Hun har hatt en god natterytme helt fra starten, så vi har vært heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ho ca klokka 20.00, da får ho mat rett før det...Sover tell 04.00-05.00. Da spis ho igjenn, så legg æ ho igjenn, så våkne ho ca 10.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie får siste måltid ca 21.00,da får hun 160 ml, men spiser som regel 130 bare... og legger seg 21.30 ca.. da sover hun til 6,7 eller 8, og får 130 ml når hun våkner da,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ammer, og Ask sover fra ca 21 til 6-7, får litt påfyll og sover igjen til ca 9. Ammer ganske hyppig om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...