en på vei *utklekket:)* Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hei. Kommer med et passe dumt spørsmål men sidene her er vel til å brukes?? Har man alltid eggløsning slim ved eggløsning? Merkbart altså?? Stusser litt fordi jeg sjelden har lagt merke til det,skjønt jeg har aldri sett etter heller. Men hvis man ikke har slim,betyr det da at du ikke har eggløsning? Lurer litt jeg.. Takker for alle svar...
melkekua™ Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Sjekk ut denne siden: www.pernille.info Ikke alltid man har el.slim ved el. Når man har el.slim kan man strekke det langt. Se siden jeg nevnte over. Ikke alle har synlig el.slim, så ta det med ro. Selv om du ikke finner ditt el.slim så har du nok el for det )
kine 24.12.2007 Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Se her er en veldig god side: http://pernille.info/utflod.htm Tror du finner svar på det meste du luer på!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Takker for svar. Skal sjekke ut siden. Måtte bare spørre for jeg har hørt så mye om det men svært sjelden opplevd det. Men har jo fått barn før så det er vel i gang uansett:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Hei!! Skriver som ei på 1.tri; finns ikke dumme spm, bare dumme svar:) Kan bare svare foe meg selv jeg da. Men jeg har, iflg temp, EL, men har ikke strekkbart EL-slim hver pp. Neon måneder merker jeg EL på flere dagers varsel, vondt å sitte, masse slim osv. Andre måneder merker jeg ingen verdens ting!! Som denne pp.. Men har jo EL alikevel, tester positivt... Oppklarte dette noe tro?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Oj, ser flere har svart samtidig.. Jaja, skal ikke mangle svar-ånd her inne
en på vei *utklekket:)* Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2007 Jepp,tusen takk. Jeg prøver å styre unna tester og diverse annet. Tror jeg blir superstressa av det. Foreløpig får vi nok bare nyte prøvinga og se om det skjer noe,ble veldig fort gravid sist men man vet jo aldri. Hadde MA i januar så vi har nettopp satt i gang igjen. Vel,takk for svar og lykke til til deg og prøvinga.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Ja skjønner det, ventet lenge før jeg begynte med testing selv. Men temping; det anbefaler jeg.. Hvis du ikke er skråsikker på når du har el da:) Men det beste er nok bare å slappe av kose seg med prøvingen, så lenge man klarer!! Håper det klaffer fort for dere:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå