Gå til innhold

Drittlei av gravidklær!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon, har bare så lyst å kjøpe meg nye vårklær og er så utrolig lei disse stygge gravidbuksene.... Skulle kjøpe meg skjørt i dag, men det var håpløst, fant ingenting, alt er jo uten noen som helst slags former. Heldigvis bare 59 dager igjen og det skal bli herlig med vår og nye klær :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, gleder meg til å kle på meg vanlige klær igjen. Har ingen forhåpninger om å være syltynn og lekker til våren men bare det å kunne variere mer, bruke andre bukser og kjøpe seg noe nytt. Jeg har 43 dager igjen til termingn så ikke lenge igjen nå .. :-)

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig med dere..Utrolig hvor mye klær har å si, føler meg ikke vel i noen gravid klær nesten...Vet jo at det kun er for en periode, men anyway...må være lov å klage litt:)

Skrevet

Jeg trives faktisk veldig godt i gravidklærne, jeg ;) Kan være stolt av stor mage, ikke føle at jeg skal/må skjule noe... Har kjøpt meg flere vårklær, som kan brukes både som gravid og ikke gravid. En kjole med knyting like under brystet, en omslagskjole, en "lagerfrakk" som er "strechy", og like fin med "flat" mage som gravidmage... ;) Mye lettere å finne gravidbukser som passer enn vanlige bukser... -Nei, gruer meg til å måtte skaffe meg nye vanlige klær jeg... :s

Skrevet

Jeg og!!!

Begynte faktisk såvidt på H&M i helga:) Kjøpte bare helt plaine singletter og to ensfarga gensere, var salg så kosta nesten ikke noe:)

Singletter som kan dras ned under amming!

Skrevet

Jeg har bare 2 gravidbukser. Det er det eneste jeg har kjøpt av gravid klær. Det er jo mote overalt for lange topper, singletter og bluser, de sitter perfekt på den store kulemagen min. Og de kommer til å sitte perfekt etter fødsel :) Ellers er det også mye babydoll kjoler i alle fasonger på både H&M og cubus, som koster fint lite og ingenting. Så hvorfor kjøpe stygge mammaklær? Jeg er ei rocka jente, og har vært ei rocka mor gjennom hele graviditeten!! :) Kunne ikke tenke meg å presse meg inn i (dyre) mammaklær som ser ut som om de er ment for 40+....Fint for de som er i den alderen selvsagt, men jeg liker å skille meg ut og ha min egen stil. Bør være flere klær til unge mødre!

Skrevet

Bare noen få uker igjen nå,så e æ kvitt dæm,he-he..

Skrevet

Samme her!! Jeg har kun ei strømpebukse som passer nå, så har jeg et dongeriskjørt som jeg så vidt får på meg. Hjemme går jeg kun rundt i strømpebuksa.

Passer på å vaske den om kvelden så tørketrommel om morgen .. er så lei at jeg spyr snart.

Jeg er mye større den gangen her enn hva jeg var i mitt første svangerskap så jeg har vokst ut av alle klærne og søren om jeg gidder å kjøpe noe nytt nå to uker før termin.

Har jo joggebukser også da men det går jeg ikke ut i... føler meg så dvask når jeg går ut i kosebukser.

Når jeg er ferdig med dette svangerskapet blir alle de store klærne lagt på kottet og jeg skal ha meg noe nytt ! Gleder meg enormt.

Må legge til at jeg ble gravid kun seks måneder etter første svangerskap og derfor er jeg ekstra lei denne gangen. Har vært gravid i flere år nå:) hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...