Gå til innhold

Dere som har 3-hjulinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er disse så stødige at dere tør å la barna ligge å sove i de, uten at man har vogna innen rekkevidde? F.eks. på balkong/veranda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har vi gjort - har aldri opplevd vognen som ustødig!

Skrevet

Jepp, bare husk å låse svingbare forhjul for sikkerhets skyld. Vi bruker Teutonia Spirit S3 til dette

Skrevet

har ikke hatt noe problem med quinny vogna heller

Skrevet

TFK Joggster Twist er så dønn stødig og jeg er ikke det minste betenkelig med å la han sove i den alene.

Skrevet

Jepp :) Har Quinny, comforten.

Skrevet

Har TFK, og som sagt tidligere her er den så stødig at jeg lar henne sove ute i den uten å bekymre meg:)

Skrevet

Ja, ikke noe problem i det hele tatt.

Skrevet

Har hatt oth og har bytta den i en phil and teds e3 nå (trengte søskenvogn), begge to er stabile. Legger ham ut uten betenkligheter, har aldri tippa. Begge to er veldig stødig.

Skrevet

Min søster hadde en teutoniavogn som vi hadde stående ved siden av oss mens vi satt på en benk. heldigvis ungen også . for et vindkast klarte å velte hele vogna, så jeg kommer ikke til å velge en trehjuling. dette er to år siden, og forhåpentligvis skjer ikke dette i dag.

Skrevet

HI her.

Tusen takk for svar. Hadde selv en 3-hjuling for vel fire år siden og dette var ikke noen god erfaring så var litt spent på hvordan vognene nå til dags er. Det ser jo ut til at hvis jeg velger et kjent merke så skal det gå bra :) Er jo så stilige disse nye vognene :)

Skrevet

TFK har jeg, og hun kan absolutt sove ute i den ja! Tror nok de har blitt endel stødigere med årene:-) Dessuten har det jo veldig mye å si om man har en trehjuling av et godt merke, eller en billigutgave. Jeg hadde feks aldri stolt på en Graco trehjuling..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...