Gå til innhold

Noen som har litt peiling?? Hva skjer?

leeah

Anbefalte innlegg

Begynte min abort 23 Des. fosteret kom ut 26 des. sluttet å blø rundt 1-2 jan. Så gikk jeg hele første del av januar som normal, fikk noe mens lignende rundt 17 jan, men myyye svakere mens smerter en jeg er vant til, var ikke så veldi mens blod heller mye slim og feskt blod. litt klumper el lignende. så har jeg hatt det slik da.. " fått mensen" et par ganger i uken.. med mindre bold da.. har følt meg gravid ganske mye, men er klar over at det nok er mye hormoner i sving.. For litt over en uke siden sluttet det å blø.. samtidig er jeg blit unormalt sliten og trøtt..

blir helt gal av dette kjøret... nå har min elskede bestemt seg for at han vil vente en stund.. fordi det er så mye "baluba" - sjønner godt at han blir skremt... Nå har jeg murringer opg føler meg hoven der nede... er generelt sliten og uopplagt.. er dette normalt? Har tatt graviditets test som var negativ... MØKKALEI! Er så trist, føler meg snytt for et svangerskap! Fikk jo se det lille nurket å høre at alt var bra!.. Noen som vet hva som skjer med meg?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...