Gå til innhold

Keisersnitt på torsdag, og nervøs som bare det!!!!

Anbefalte innlegg

Noen med noen gode historier om keisersnitt? (planlagte selvfølgelig) Hadde selv hastesnitt sist, men måtte i narkose siden det var så kritisk, så vet liksom ikke helt hva jeg kan forvente denne gangen, da det selvfølgelig er planlagt!! Så på en måte vet jeg liksom ikke helt hva jeg går til, selv om jeg har gjort det før, for denne gangen skal jeg jo få være våken..

Fortsetter under...

hei... jeg hadde planlagt ks sist og forhåpentligvis det samme denne gangen også (er 27uker på vei)..

siden du ikke har vært våken under ks så vet du egentli ikke hva du skal igjennom, så mitt råd er å ta det med ro å tenk på at alt kommer til å gå bra.. å det beste med alt er at du får se nurke med en gang.. :)

slapp av å kos deg.

på mange sykehus får du jo eget rom de første dagene.. det gjorde jeg ivertfall...

Jeg hadde et planlagt KS for snart 15 mnd siden, det var "mot" min vilje - så jeg grudde meg skikkelig. Men for en positiv opplevelse, syns ingenting var skremmende, bare veldig fasinerende og spennende.

Alt gikk rolig for seg, nydelig musikk spilte og forklarte godt hva de gjorde hele tiden. Jeg hadde en blanding av epidural og spinal bedøvelse, så jeg kjente ingen verdens ting. Det hele var over på en halvtimes tid!

Ikke bruk krefter på å grue deg - for det har du ingen grunn til!

Lykke til!

Du får ha lykke til på torsdag. Jeg hadde planlagt ks i november og er kjempefornøyd. Skulle jeg hatt flere barn måtte det blitt ks. Selvfølgelig er det en litt spesiell følelse å ligge der å vite at nå kutter de opp magen min, men det er fort gjort, og i det du får se babyen er du bare kjempeglad. Vanlig fødsel er 1000 ganger værre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...