Gå til innhold

Fullmåne:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det fullmåne på Søndag så vi for se om det er ekstra mange som føder da!

Søstra mi har bestilt fødsel til da for da kommer ho på besøk! hehe! Blir spennende å se om den bestilling fungerer! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har også bestilt fødselen da. Vi får se om de får

det som de vil ;-)

Skrevet

Hadde vært greit! Begynner å bli lei BL nå! Vondt å gå og sitte og ligge og..... ja alt.... Men det er nok verdt det:)

Skrevet

Jeg har termin på lørdag, det er lov å håpe at fullmånen kan gjøre sitt:)

Skrevet

Begynner å bli veldig lei selv. Lykke til....

Skrevet

ja, det hadde jo vært greit å få det overstått i helgen. :)

sist fødte jeg rett før fullmåne. første termin er på lørdag, mens ul termin er ikke før om 17 dager... vi får vente og se!! :)

Skrevet

Melder meg på til fødsel jeg også =) Om det ikke skjer no i løpet av uka da ;)

Skrevet

ja flere som har sagt til meg at d er fullmåne 2/4 og jeg har termin 4/4 og at kanskje den kommer 2/4 istedenfor pga fullmånen....jaja sir nu æ...time will show

Skrevet

Sist fødte jeg på fullmåne, 8 dager over. Nå har jeg termin den 1.3, så håper fullmånen slår inn denne gangen og!

Skrevet

Kult ... jeg har termin paa söndag saa da faar vi ogsaa se og vente spent da :)

Eller om nurket bestemmer seg for aa komme för, siden jeg driver aa vasker, gaar turer og styrer og sjarmerer mannen min i senk ;)

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen til termin, så håper fullmånen kan hjelpe! Men, er det noen flere som er "måne-syke", altså som sover urolig/dårlig/lite ved fullmåne? Det gjør nemlig jeg - så veldig spent på om dere som har født på fullmåne tidligere også blir påvirket ved fullmåne???

Skrevet

Jeg hadde termin i går men har sagt i lengre tid at på søndag når det er fullmåne så kommer den....å kommer den ikke da gir jeg opp.Da kommer den nok ikke før til sommeren;)

Skrevet

Har og termin søndag...

Så satser på at jeg får treffe lillegullet søndag/mandag....

Hååååper i allefall det :)

Skrevet

troooor ikke det er fullmåne før den 19,,, ifølge kalender...

Skrevet

sorry damer,,her har jeg tatt veeeldig feil! lørdag 3.mars er fulllmåne. belyst del i prosent da er 99.8 .. sjekket litt grundigere jeg.. trøtt om mårran ja.. ha en fiin fiiin dag!=)

Skrevet

5. dag over termin i dag - føder veldig gjerne før søndag - ellers er jo søndag og en fin dag... eller blir det natt til mandag???

Skrevet

Selvom det er 12 dager til termin, så er jeg helt med på å føde i helga. Jo tidligere jo bedre spør du meg (så i løpet av denne uka er også helt fint!!)

Skrevet

Hei hei jenter! Ja nå skal dere se vi får en skikkelig babyboom her inne i helga. Sier ikke nei takk til den jeg nei. Er så lei nå, at lille har full tillatelse til og melde sin ankomst når som helst! Gjerne før helga også! Så hva sier dere?? Skal vi sette oss og ule mot månen i helga?? Kollektivt??!!? ;-D Hadde vært morsomt det. Håpe håpe!

Skrevet

Håper ikke at ALLE dere skal føde på Ullevål. Fordi jeg hadde tenkt meg dit i helgen, vil jo gjerne har plass da! Ikke minst...en ledig Jordmor ;-)

Skrevet

hahaha.. ;-) Jeg har booket St.Olavs jeg. Men jordmor er oppskrytt. Har da en erfaren jordfar ved min side ;-) Burde vel lært litt på to fødsler og en rekke kalvinger han også.... ;-)

Skrevet

Ta det med ro. Jeg skal på Riksen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...