It's all about me Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Går det virkelig an å ha mens uten eggløsning? Trodde eggløsningen var grunnen til mensen jeg.....
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Ja, det er faktisk mulig - men husker ikke helt forklaringen på det!
It's all about me Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Men hvor vanlig er det da?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Jeg tror ikke det er så veldig vanlig, men at kroppen hopper over en eggløsning eller to i året tror jeg ikke er uvanlig (har jeg lest...)!
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 det er fult mulig. dersom mann steriliserer seg så kommer mensen som vanlig alikevel. grunnen til det er at slimhinnen i livmoren brister etter att den har tykknet fordi den gjør seg klar til å ta i mot et befruktet egg. da det ikke er noe egg som fester seg så brister den og vi begynner å blø.om det følger med ett egg kommer da ann på om det er der el ei. er ingen kløpper til å forklare men håper det ga mening:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 de fleste p-piller gjør at du ikke får el,men de fleste har mens fordet. så ja,det går fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå