Gå til innhold

Voksende mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser om så mange her inne, som får mage så tidlig.

Blir litt bekymret jeg. Er ca 8 uker, og har ikke antydning til mage. Litt oppblåst inni mellom, ellers kjenner jeg ingen ting til den. Murringene har gitt seg også. Magen er helt flat som den pleier egentlig. Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det er flere som ikke har mange i uke 8 enn som har. så ingen grunn til bekymring.

Vi var på sommerferie med noen venner i fjor, hun var 18 uker og man kunne ikke se at hun var gravid en gang.

Så det er nok du som er normal og ikke vi som har mage så tidlig.

Skrevet

Jeg har fått mage, men jeg er 2. gangs. Med førstemann begynte buksene å bli småtrange da jeg var 3-4 mndr på vei...

Stooooor forskjell hos meg!

:o)

Skrevet

jeg å har fått mage, men d er nr 3 for meg da.. å bare 9 mnd sia sist:)

Skrevet

Hei!

En av de tingene jeg lærte gjennom mitt første svangerskap, er at det meste er normalt, enten om det er likt eller ulikt andres svangerskap.

Noen får mage fort, mens andre ikke får det. Noen legger ikke på sseg før de plutselig "eksploderer". Andre igjen legger på seg jevnt til 6-7 mnd og så tar det en stund før de vokser videre...

Men jeg tror at det jevnt er for tidlig å kunne se noen reell mage i uke 8. En annen ting er hva du vil se. En jente på joben er ommet noen uker lengre en meg, og hun mente buksene var for små etter 4 uker..Jeg husker sist da jeg syntes magen vistes bra, og jeg skulle kjøpe meg en mammabukse, og den falt rett av...så så mye for magen.

Men den kommer. Trøst deg med det. Og den blir stor. Og har du ingen svang.symtomer, så vær kjempeglad....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...