chill+enda en til Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hva var den knekkelyden man hører innenfra magen? Husker det har blitt nevnt her før... Det knekker og braker her, når babyen beveger seg... Og h*n beveger seg MYE for tiden! Og fostervann - hvordan ser det egentlig ut? Har hatt endel utflod idag.. helt blankt og relativt tyntflytende.. Noen sammenheng med fostervann i det hele tatt? En uke igjen til termin idag....
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 jeg hørte også den lyden for litt sida.. det var flere her som sa den ofte kom før vannet gikk, men det gjorde det ikke hos meg.. så jeg vet ikke.. kan ikke så mye om fostervann altså, førstegangs.. men lykke til!
chill+enda en til Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Ja, men her har det kommet knekkelyder i noen uker nå... så tror neppe det kunne har sammenheng med vannet.. hmm.. Noen andre som har peil?.. Takk for svar iallefall, og lykke til til deg også
Krølle med ny bølle Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Lurer på om en teori var at det var babyens ledd som ga fra seg den lyden......
DK+2 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Æ har å hadd nåkka lyda, men vil heller beskrive mine lyda fra magen som "surkle" lyda/bobling. Men det har kun kommen når æ har bøyd mæ.
LadyLiberty Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har opplevd knekkelyden to ganger. En gang i ca uke 30, og en gang nå nettopp i uke 34/35. Aner heller ikke hva det er dessverre!! Men lurer fælt på hva det er?? Så jeg dytter denne opp litt. Noen med peiling der ute?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Jeg opplevde et knepp for så å begynne å lekke fostervann da fødselen min startet sist. Reiste meg opp fra senga, hørte et knepp, så dryppet det fostervann. Fostervannet var blankt med hvite flak i (rester av fettet på barnet) og luktet litt merkelig. Har aldri hatt kneppelyder før eller etter det. Er du usikker på om du lekker fostervann, ta på deg et bind og snakk med føden. De kan sjekke om det er fostervann ved å ta et slags stoff i bindet ditt som reagerer med fostervannet.
LadyLiberty Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har ikke lekket noe. Hørte lyden igjen i natt. Da kjente jeg foten til babyen bøye seg i hånda mi. Skulle nesten tro det var tærne som "knakk" litt når de møtte handa mi..Men aner selvsagt ikke..Noen andre med erfaringer her?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Har hørt at det er leddene som knekker, sånn som på oss.
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 trodde det var hodet mitt som spilte meg et puss helt til jeg så at det er flere som går og hører disse knekkelydene.. hos meg høres de best når han snur seg.. så rart og høre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå