Gå til innhold

jeg husker ikke om jeg har vært utro

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

dette har vel egentlig ingenting med dette forumet og gjøre, da jeg ikke er gravid...(tror jeg??) men, jeg hadde en fyllehelg, der jeg havnet på nachspill begge dagene...jeg våknet opp i en seng, med klærne på begge dagene. den ene dagen våknet jeg sammen med en mann i sengen, den andre dagen våknet jeg alene i seng, med klær, men d var en mann i huset...og d var kun jeg og han som var der..kompisen hans hadde gått gjem...

jeg husker ingenting fra disse "nachspillene" og tenk om jeg har vært utro???? jeg våknet jo med klær på..men tenk om jeg har pult, og kledd på meg igjen, uten å huske d? og tenk om jeg er blitt gravid? herregud......hva skal jeg gjøre??

jeg har hatt mensen nå, som vanlig i en uke...men jeg er kvalm, svimmel og dårlig..har tatt graviditetstest, den er negativ fåreløpi....ååå guuuud jeg håper jeg ikke har vært utro og håper jeg ikke er blitt gravid denne måneden

Fortsetter under...

uansett hvor mye man drikker,så husker man at man har hatt sex med en ukjent..hvis ikke du har tatt stoff eller noe sterke saker...har du hatt sex vill du gjerne kjenne det nedentil kanskje...med tanke på sæd eller noe,om det var ubeskytta sex...er jo alltid noen rester igjen...eller så kan du kanskje høre med de som du lå over til...

• 3 uker senere...

vel, tror mange har opplevd slik fylleangst som du har nå... takket være fanden som bor i alkoholen har vel flere tenkt

åhhh shit kanskje jeg gjorde noe mer enn det jeg husker... Men jeg kan i det minste berolige deg med at slike tanker ofte bare er fylleangsten som kødder med hodet ditt... har selv sovnet på nachspill en gang veldig full og våknet opp med alle klærene mine på men med en annen kar som sov i en annen seng på rommet... ekkelt klarte liksom aldri å slå fra meg tanken om hva hvis han gjorde noe med meg... ville bare si at jeg vet hvor ekkelt det er...

Det er ikke helt sant at man husker...jeg har drukket vin (og bare vin, men altfor mye vin) og fått fullstendig blackout. Og det kommer ikke tilbake heller. Jeg har hatt sex uten å huske et fnugg. heldigvis med min mann da... så det går an. Men for å berolige deg, du hadde klær på, du har sikkert bare sovna. Men du lærte vel en del av den helga....god bedring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...