Gå til innhold

hva er forskjellen på 06 og 07 mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

emmaljunga edge duo combi....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

07 mod har forbedret bremsene og fått kulelager i hjulene for bedre trillekomfort og ny farger. Prat med di som selger emmaljunga så får du info om vogna.

Skrevet

Alle vogner har datostempling i serienummeret.

Det er en klisterlapp nede på det horisontale røret mellom hjulene. De seks første angir produksjonsdato og derved modellår.

Modellår 07 går fra 060801-xxx til 070630-xxxx. De to første er år, midten er mnd, og de siste dag.

Fikk vi i svar fra emmaljunga:)

Det med bremsene var veldig vanskelig å se sa de..

Skal se på vogna snart..

Skrevet

På denne måten så jeg at jeg er lurt av hun jeg kjøpte vogna av...

Skrevet

Uff så utrolig kjedelig... Har du fått tak i henne nå eller?

Skrevet

Nei.Hun svarer ikke på sms eller telf.Lyst å gå ut med navnet å etterlyse...he he snurt ja:)

Skrevet

Ja, det forstår jeg godt at du er... Er det 06 modell du har fått eller? Hehe, du får ture på besøk til henne da... Og "true" med offentliggjøring av navn og sånne ting :-P

Skrevet

har fått kontakt i dag.hun svarer ikke på hvorfor hun sa 07 når det er 06 mod.men han skal sende kvitering og heftet...sier hun...

Skrevet

Jeg var på butikken og spurte hva som var forskjell på 07 og 06 modellen, og fikk til svar at det ikke var annen forskjell enn at transportkostnaden var blitt dyrere, derfor koster vogna mer...

Skrevet

Det er en ubetydelig forskjell på bremsekransen på hjulene..Fikk vite det av emmaljunga norge;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...