Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er så redd egget skal "dette" ut...he he..vet at det ikke gjør det, og gyn forsikret meg om at egget var trygt og godt plassert i livmora. Men hvordan i all verden skal jeg få tida til å gå i to uker...???????

Fikk velge om vi ville sette inn ett eller to, vi valgte ett da de anbefalte det. desverre ble det ingen på frys (om ikke det 6-delte deler seg igjen til i morra da..) Tenkte på det etterpå at det kanskje var dumt å ikke sette inn to da de likevel ikke vil fryse det...men men...vet ikke jeg..

Men er ved godt mot! Håper det beste og frykter det verste!

Stor klem til alle her inne!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8399864-ruger-for-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med egget godt på plass! -måtte det bli der i 9mnd! Det blir noen lange dager, men plutselig er testedagen der! Ønsker deg kjempemasse lykke til, og håper dere er de heldige som lykkes med en gang :o)

Ps! Jeg har lest herinne at det er bra å spise frisk ananas rundt "festedagene", ca RD 3. Det er og bra med varmeflaske på magen, sies det, og føttene bør holdes varme.

Lykke til!

Hei

Gratulerer som ruger, man føler seg allerede litt mini-gravid:o)

Veldig spennende 14 dager du går igjennom nå.

Vi har ofte prøvd å gjøre en del koselig ting i ventetiden, reist på besøk, gått på kino osv..........

Varmeflaske, null kaffe, lite cola og sukker var noe som funket for meg i september ihvertfall..........Mistet men det var av andre årsaker.

Lykke til!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...