Gå til innhold

Hvor mange timer i døgnet sover julibarna?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Og har de begynt å sove mindre etterhvert som de har blitt større?

 

Hvor mye sover de på dag og hvor mye sover de på natta?

 

Ingrid har sovet like mye hele tida hun, et par timer mellom 6 og 12, en halvtime mellom 12 og 20.30 - og sover hele natta fra 20.30 til 05.30/6(om jeg er heldig). Jeg synes ikke det er så fryktelig mye, særlig når jeg hører om barn som sover 10-12 timer om natta. Men er glad jeg får den sammenhengende søvnen som jeg får, jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger seg 18.30 og sover da til 07.

På dagen sover han ca 3 timer fordelt på to lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det litt tull, men til vanlig legger Sigurd seg 18.30 og sover til 5.30-6.30 (litt varierende). Sover ca 1,5-2 timer på dagen, fordelt på 3 dupper. Tilsammen skulle vel det bli mellom 12,5 og 15 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin sover ca fra 18.30 til 6.30. Så skifter jeg bare skitbleie og legger oss igjen. Sover da til halv 9 (de siste to dagene hehe)

Så har vi ikke noe spesiell rytme på dagen,men han sover ca 1/2 -1t på formiddagen. Så sover han igjen kanskje like lenge to ganger til i løpet av dagen.Han har sovet 12-14t hver natt siden han var ca 2mnd. Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril legger seg ca 19 og står opp en gang mellom 6.30 og 7.30. Så er hun oppe 2 timer før hun må sove litt igjen :)

Har 3 lurer iløpet av dagen på mellom 3 og 4 timer tilsammen. Så hun sover ganske mye det lille trollet :) akkurat som mamman sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover ikke så mye egentlig, blir bare mindre og mindre synes jeg. Sover 3 lurer på dagtid 20min om gangen, legger seg kl20 om kvelden, sover da til 7. Men, er våken 6-9 ganger om natta i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sover ca 12 timer på natta

på dagen sover ho ca 4 timer

så ca 16 timer i døgnet vil jeg tro ho sover..

 

sover mindre nå... når ho var helt liten sov ho HELE dagen føltes det ut som;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niklas sover ca 3 timer på dagtid, fordelt på 2-3 soveøkter.

Så sover han 12 - 13 timer på natten. Legger seg halv 8 og sover da alt fra 7 til 9, det kan variere litt. Våkner han 7, får han ei flaske, så kan han sove til 9.30 - 10.

 

Det er godt å endelig få søvnen sin tilbake :) Han har egentlig sovet godt hele tiden, da han var baby kunne han sove 4-5 timer, så mat en gang og så sove noen timer igjen. Da har heller problemet vært at jeg selv ikke har klart å sove, fikk ikke til å slappe av og lå konstant å lyttet :)

 

Men heldigvis så har det bedret seg nå,, flink mamma som sover hele natten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...