S & N Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 N fikk mensen i morges, nå er det opp til meg!!! Vi krysser alt vi har for at jeg skal være gravid nå. i dag har magen vært litt underlig, jeg pleier ikke kjenne symptomer før mensen ellers, så jeg legger godt merke til slike tegn i disse dager. hper det er et godt tegn. har litt vondt i halsen og i natt hadde jeg noen hetetokter, det har fortsatt utover dagen. noen som kjenner seg igjen i forbindelse med graviditet, eller?
Regnbuemor til 2 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Ikke for å sette griller i hodet ditt nå S, men ja, jeg kjenner meg godt igjen. Fikk veldig forkjøla følelse da spiren satt nå faktisk. Har hørt at andre har hatt det som et symptom også. Men vi er i forkjøla sesong da, så det kan jo være bare det. Men det er jo lov og håpe da:) Masse lykke til til deg da S, og til N: det var skikkelig dritt da;(
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Ååå, trist at N ikke er gravid, men dere har fortsatt sjansen da! Er det N eller S som har blitt inseminert tidligere? Vi fortsetter å krysse fingre for dere og venter spent!
En til kansje?!? Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Så kjedelig for dere at N har fått mensen, men får bare krysse fingrene for at S har lykkes. Og at dere er i ferd med å bli foreldre. N får flere sjangser, ønsker henne masse lykke til i neste forsøk. Måtte det lykkes da. Når kan du teste S? Har en følelse at vi var på maigaard rett etter dere...
Storkfrøken69 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Fillern altså. Det var da skrekkelig trist. Jeg krysser fingrene for S. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Jeg har og hatt feberlignende følelser og litt kvalme i helgen. Har en merkelig "tett" følelse i magen. Må innrømme at jeg innimellom prøver å gjøre det om til graviditetstegn, men med all den forkjølelsen og omgangsyken som går nå, er det vel mest trolig at det kun der det.
S & N Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2007 Vi testa i går, og jeg skal teste igjen i morgen, da er det nøyaktig 14 dager etter ins. min siste syklus var på 28 dager og det var på fredag som var, men jeg har ureg. mens. ved de to tidligere ins fikk jeg mensen etter dag 30 og 31, og jeg er nå på 31, så vi krysser og håper!!! denne ventetiden er jammen ikke noe kjære mor, selv om jeg jobber, går tankene mine til dette hele tiden. og fra nå av er jeg kjempe nervøs hver gang jeg skal på do i tilfelle mensen kommer. dette er vel kanskje ikke den mest sunne tilstanden man kan være i, men nå er den forhåpentligvis snart over og da med positivt res. takk for alle gode tanker!
Storkfrøken69 Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Nå er jeg skikkelig spent på hvordan det går hos dere )
Regnbuemor til 2 Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Spent jeg å....... Hvordan går det?????????????
Graco Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Krysser fingrene for deg, hetetokter er ett bra tegn, hadde det selv, nesten influensalignende følelse etterhvert, kjenner fler som også hadde disse symptomene...... Spent på å høre om det ble klaff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå