SuperMoM*to jenter* Skrevet 26. februar 2007 #1 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg begynte med mme da Kine var 2 uker..da var puppene mine så utrolig såre at det nesten var gått infeksjon i de, hadde begynnende brystbetennelse også. Ringte til ammehjelpen 2 ganger + var på sykehuset for å få hjelp. Rådførte meg også på helsestasjonen.. Men uansett om jeg hadde alle disse plagene skulle ALLE ha meg til å amme, jeg satt der med feber og var helt utslitt!! men så kom jeg til en snill helsesøster, som sa at dette ikke gikk, jeg skulle jo kose meg med tulla mi..! så nå får hun bar flaske og vi stoorkoser oss:) hun er nå snart 2mnd og er verdens herligste:D Så til alle som sliter seg ut, det er ikke verdt det!, det synes ihvertfall ikke jeg! vet at det er beste med mm..men vi skal ikke styre på slik at vi blir syke av det! pluss at mme er så bra nå for tiden at de lider ikke mer enn andre barn! Fant også ut at jeg har fått mme siden jeg var noen dager, og barnefaren også vi er da friske vi, og har en frisk og nydelig datter sammen:) så det å gi flaske er ingen nederlag!! KOS DERE MED BABYENE:D klem fra meg;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8399536-vil-bare-si/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
84 mamma Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Så bra at det går bra med dykk. Har hatt det same problemet sjølv. Eg hadde ingen som pressa meg til å amma heldigvis. Då eg kom til legen for tredje gong med brydtbetendelse på under 14 dagar sa han at no var det nok. Har heldigvis fått god støtte heile vegen. Både eg og sambyuaren min har og vokse opp på mme. Som du seier. Ein skal kosa seg og. Nokre gongar går det berre ikkje. Det er ikkje bra for babyen å ha ei mor som er sjuk og ikkje klarar å ta seg av sin eigen baby. Då er det mykje bedre å vera frisk og gi mme. Mamminga er viktigare enn amminga! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8399536-vil-bare-si/#findComment-8433833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå