Gå til innhold

Jordnøttolje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det forskjellige typer av det, og én spesiell man skal bruke, eller er jordnøttolje jordnøttolje?:) Jeg har en flaske med det, men det står liksom ingenting på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på:)

Skrevet

Har bare sett den ene typen jeg har selv, som jeg kjøpte på apoteket på lørdag. Det følger ikke med noen forklaring eller bruksanvisning eller lignende og det var visst heller ikke vanlig... (spurte om det)

Så jeg regner med at jordnøttolje er jordnøttolje uansett :)

Jeg fikk beskjed om at de kun solgte den på apoteket, så da er det nok ikke så mange typer ute og går heller....

Skrevet

Smøre seg nedentil, så man kanskje kan motvirke rifter under fødselen. Vet ikke om virkningen er dokumentert, men mange mener det funker, så da skader det vel ikke å prøve!:)

Skrevet

Jeg bruker ren e-vitamin (hveteolje) fra Body Shop. Den har jeg brukt både for å unngå strekkmerker og for å smøre meg nedentil. Den funker 100% mot strekkmerkene i hvert fall...får håpe den funker under fødselen ;)

Skrevet

Jeg var på apoteket idag og kjøpte en flaske. Det var to å velge mellom, men forstod det bare var om størrelsen på dem. Jeg sa iallefall at det var for å smøre, og hun forstod hva jeg mente. Så jeg satser på at jordnøttolje er jordnøttolje..

Skrevet

jeg fikk beskjed om at det spillte ikke så mye hva man smører med(så lenge man tåler det og at det ikke gir irritasjoner)

det er massasjen som gjør mellomkjøttet tøyelig.. så man må massere og strekke litt for at det skal gi effekt...=)

med andre ord kan man bruke en vanlig glideolje eller naturlige vesker...;)

Skrevet

Og når begynner man med dette da?

Jeg venter i mai....

Skrevet

fra uke 34 skal visst være nok..men det skader jo ikke å starte tidligere om man vil..

men man må massere opptil 20min hver dag de siste 4-6 ukene for at det skal få tid til å bli elastisk..

hørte at man skulle strekke til d gjor litt vondt for så å holde noen min, slippe og massere mere..=)

dette skal sambo få gjøre..;P

Skrevet

Thanx;)da har jeg et par uker igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...