Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Bare lurer på hvor mange som ikke har SA...har litt vondt i magen, og bekymret.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hei! Er bare innom en tur fra 2.trimester. Jeg venter fjerdemann, og har aldri opplevd hverken SA el. MA. Kjenner ikke så mange som har opplevd det heller. Tror det er en del slitere her inne, og mange av dem har opplevd mye trasig. Kos deg med et evt. sv.skap, og nyt tiden .NDet er ikke mange ganger i livet du får oppleve denne tiden.Lykke til!!
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Heisann.. Venter nr 2 og har aldri hatt spontan abort. Er litt normalt og ha litt vondt i magen ibegynnelsen av et svangerskap =) Livmoren strekker seg og vokser heletiden vettu,men blir det værre bør du kontakte legen din Lykke til vidre da.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Takk for svar. Jeg venter nr. to nå, så jeg vil så gjerne at alt skal gå bra...Er bare 5 uker på veg enda, så blir nok lettet når jeg er over 12 uker:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er gravid med nr 2 og har aldri hatt sa eller ma bank-i-bordet!!! Er bare 8 uker på vei, men satser jo på at det ikke kjer. ALt ser bra ut. Vært på ul i dag. Vondt i magen har jeg ofte hatt, men det er jo mye som forandrer seg der inne, så det er vel ikke så rart )
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 jeg er gravid for tredje gang nå(5 uker i dag),og har heller aldri opplevd SA eller MA,bank-i-bordet!!! Men vondt i magen i ny og ned har jeg hatt m alle....;-)
betta:) Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Hei venter nr to jeg og.. har ikke hatt noen SA, satser på det går bra denne gangen og. er i uke 8. har mye vondt i magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå