L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Jeg for min del sliter litt på mårran, men ikke på langt nær som på ettermiddagen (rundt middagstid) og på natta.... Wæææ... Skikkelig ubehagelig å våkne og nesten må spy... Er snart 8 uker på vei... Hva med dere jenter? Trodde det var mest "normalt" å være kvalm om mårran?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 E mest kvalm på kvelden og natta, og ellers hele døgnet:)
ønsker liten spire!!! Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 definitivt verst på ettermiddagen, sånn ved middagstider ja. da henger det godt i i flere timer:( eller går det litt i bølger.. kvalm når jeg er sulten eller stresser eller er trøtt åsså! men så lenge jeg ikke brekker meg og kaster opp, så klarer jeg det fint:) 8 uker i morgen:)
Kufiolilla Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Det lille jeg var kvalm (var ikke rare kvalmen, tror ikke det kvalifiseres til å kunne kalles kvalme omtrent) var hovedsaklig når jeg ble trøtt, sulten eller stresset, og dermed mest om kvelden.
tobylina Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Er absolutt mest kvalm utover dagen. Jeg må gjøre alt i slow motion for at ikke kvalmen skal ta taket. Kaster heldigvis ikke opp, da. Blir som regel kvalm en stund etter jeg har stått opp, derfor prøver jeg å ligge lenge i senga hvis jeg ikke skal på jobb. Føler meg som en sutre-per, men sånn er det jo bare. Har fortalt alle på jobb som om graviditeten (8 uker), sånn at de ikke skal tro at jeg bare er giddalaus. (Er sykepleier og da kreves det jo en viss tilstedeværelse!) :-))
velsignet med to Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er mest kvalm når jeg har vært våken et par timer, som regel kommer kvalmen snikende rundt halv 9 tiden og henger over meg et par timer før den gradvis slipper taket.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2007 Går mest vakter på kvelds tid, er nødt for å ha noe som jeg kan små smatte på. Feks pops eller noe, ikke sunt men bedre enn at jeg står å brekker meg. Det har skjedd mange ganger, og er ikke noe særlig. "Bra" det er flere som har det som meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå