Gå til innhold

Når på døgnet er dere kvalm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del sliter litt på mårran, men ikke på langt nær som på ettermiddagen (rundt middagstid) og på natta.... Wæææ... Skikkelig ubehagelig å våkne og nesten må spy...

Er snart 8 uker på vei...

Hva med dere jenter? Trodde det var mest "normalt" å være kvalm om mårran?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

E mest kvalm på kvelden og natta, og ellers hele døgnet:)

Skrevet

definitivt verst på ettermiddagen, sånn ved middagstider ja. da henger det godt i i flere timer:(

eller går det litt i bølger.. kvalm når jeg er sulten eller stresser eller er trøtt åsså! men så lenge jeg ikke brekker meg og kaster opp, så klarer jeg det fint:)

8 uker i morgen:)

Skrevet

Det lille jeg var kvalm (var ikke rare kvalmen, tror ikke det kvalifiseres til å kunne kalles kvalme omtrent) var hovedsaklig når jeg ble trøtt, sulten eller stresset, og dermed mest om kvelden.

Skrevet

Er absolutt mest kvalm utover dagen. Jeg må gjøre alt i slow motion for at ikke kvalmen skal ta taket. Kaster heldigvis ikke opp, da. Blir som regel kvalm en stund etter jeg har stått opp, derfor prøver jeg å ligge lenge i senga hvis jeg ikke skal på jobb. Føler meg som en sutre-per, men sånn er det jo bare. Har fortalt alle på jobb som om graviditeten (8 uker), sånn at de ikke skal tro at jeg bare er giddalaus. (Er sykepleier og da kreves det jo en viss tilstedeværelse!) :-))

Skrevet

Jeg er mest kvalm når jeg har vært våken et par timer, som regel kommer kvalmen snikende rundt halv 9 tiden og henger over meg et par timer før den gradvis slipper taket.

Skrevet

Går mest vakter på kvelds tid, er nødt for å ha noe som jeg kan små smatte på. Feks pops eller noe, ikke sunt men bedre enn at jeg står å brekker meg.

Det har skjedd mange ganger, og er ikke noe særlig.

"Bra" det er flere som har det som meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...