Gå til innhold

Jeg er gravid!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEEEEEEEEEEEEEERLiiiiiiiiiiiiiiiIG....!!!!!!!!!!!

YEEESYEEEEEESSSSS!!!!!

Åååå som jeg har ventet på dette Kirsty =oD

*nå tar jeg faktisk dansen....* hahahahahaha

Gratulerer så mye....*masse klemmer til deg...*

Å så flott...

Gratulerer!!!

Har nok aldri "pratet" med deg her, men du er en av de jeg husker fra jeg begynte å være her inne- da var du i 15 pp husker jeg. Jeg har liksom fulgt med deg siden! Fantastisk kirsty, utrolig bra:))

Kos deg med spira, og lykke til:¤)

Annonse

Dette har jeg alltid drømt om å gjøre...

Sender dere masse babystøøøøøøøøøv!!!!!!!

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grtulerer så masse!! irkelig fortjent!! Masse lykke til med svangerskapet og kos dere masse!!!

Endelig Kirsty....det er lenge siden jeg hørte til her inne, men har holdt et lite øye med bli gravid for å se nettopp denne beskjeden.

Er så utrolig glad på dine vegne, endelig ble det din tur...sitter her med tårer i øynene...

Så glad på dine vegne.

Håper du får et godt svangerskap med lite plager og at magen blir akkurat slik du ønsker, enten liten og søt eller stor og fin.

Lykke til, kommer nok til å følge med deg videre!

Stor klem fra Rose

Annonse

Masse, masse gratulerer! Så tilfeldigvis i et annet innlegg at "kirsty klarte det", og måtte søke etter nicket ditt for å se om det virkelig var sant! Hurra, hurra, hurra!

Masse lykke til videre, håper du får et supert svangerskap!

Klemmer fra oss

Tusen takk :-)

Mere babystøv:

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

• 2 uker senere...

ååååå så heldig du er! fikk en ånn god følelse innimeg jeg når jeg så overskrifen din:-) Er ny her og vi prøver å bli gravide. har eggløsning rundt den 25. kan nesten ikke vente:-) Jeg kan ikke alle forkortelsene her ennå, så du må bare unnskylde:-) grattis uansett, selvom du ikke vet hvem jeg er eller jeg deg:- var koselig! Klem

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Så utrolig flott, Kirsty!!!!!! :-D Denne spiren var velfortjent!!! Krysser det som krysses kan for at alt går bra med deg og den lille spiren!!!

Utrolig glad på dine veiene!!!

Masse, masse lykke til!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...