LilleMeg26 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Testet negativ nå i ettermiddag.....Er vel mest sannsynlig at den er korrekt. Men håper jo at jeg er litt sen med å få utslag på testen... Hva slags erfaringer har dere??? Uff nå ble jeg deppa, hadde en følelse av at det skulle gå denne gangen....
Lilla78 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Det kan nok være du har testet for tidlig, vent noen dager og test igjen. Om ikke mensen har kommet er det fortsatt håp :-) Forsøk å tenk positivt!!! Lykke til! Klem
Sunniva78 har to små Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Hmm, dette kan være i tidligste laget ja... Og nå når det er så tidlig er det viktig å teste med morgenurin! Test igjen om noen dager du, lykke til!!!!
Løyyypeeee!! Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Da jeg testet på dag 9 (greide ikke å la være...) var så negativ som den kunne bli.. og på dag 14 var testen positiv og HCG skyhøy. Negativt svar på dag 10 sier nok ingenting.. Vi krysser fingrene fortsatt...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Du må nok holde motet oppe en stund til. For dette var nok for tidlig ! Håper på bedre resultat om en 4-5 dager jeg !
Gjest lille fiol Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 ikke mist motet, rd 10 er alt for tidlig. jeg testa pà rd 14. lykke lykke til.
finetine Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Ikke fortvil, rugedag 10 er altfor tidlig å teste på)!!!! Vennina mi som jobber på klinikk for barnløse sier t.o.m at dag 13 er for tidlig for noen! Så prøv å vente noen dager til( skjønner det er vanskelig). Sender en tidsmaskin til deg så dagene flyr avsted til dag 14:o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå