Gå til innhold

Nå vil jeg føde!

Anbefalte innlegg

Holder på å bli gal. Sitter her på overtid og har masse kynnere og vondt hele tiden. Våknet med rier i dag, men de gav seg (etter at mannen var tilbakekalt fra jobb og svigerfar hadde kjørt den vordende storesøster i barnehagen). Hadde tegningsblødning på lørdag og var så fornøyd, kjennes ut som om livmoren er i ferd med å åpne seg, men så skjerr det liksom ingenting. Er litt redd for at det ender med styrtfødsel. Fødte ganske fort sist gang. Bor ikke langt fra sykehuset, men må vente en stund på barnevakt, så er en smule på tuppa. Kan noen trøste meg litt eller gi meg noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8399219-n%C3%A5-vil-jeg-f%C3%B8de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uhm... er det dumt av meg å foreslå sex når du bare er lei og smågal?

Bare kom deg til sykehuset, så fort som mulig, når det starter - allier deg med svigerfar som barnevakt? Fødte ganske fort sist selv, så denne gangen gleder jeg meg litt til å se om jeg føder hjemme, på vei til sykehuset, i Heisen, eller om jeg - mot all forventning - får mange, mange timer på fødeavdelinga.

Kommer til å gå så bra så :)

Jeg også!!!!

Sitter også her og er utålmodig. Har vondter og kynnere og det kjennes ut som det skal skje noe snart, men det gjør ikke det. Selv med fire dager med slike symptomer... Begynner å tro at ingenting kommer til å skje... Jeg er bare fire dager over termin, men vanskelig bare å sitte og vente..

Og utprøving av kjerringråd har heller ikke ført fram.

Lykke til! Jeg vet hvordan du har det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...