Gå til innhold

Disse ulike modellnavnene på Teutonia-vogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man snakker om Teutonia mistral, prestige, fun osv henspeiler det på bagtype eller understell eller begge deler? Slik jeg har skjønt det, kan man velge tre eller fire hjul under samme bagtype? Eller? Merker jeg blir mer og mer forvirra her. Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg har helt glemt at jeg skulle si ifra når jeg fikk det nye fun understellet, nå har jeg fått det. MYYYYYE bedre enn 06 :-)

Når man snakker om de forskjellige modellene så er det forskjellig understell man snakker om. Bagene er de samme/sittedelene også- i allefall stort sett :-) På enkelte modeller kan du også velge forskjellige hjul. Det er veldig enkelt å forstå om du har katalogen foran deg :-D

Skrevet

Hei!

Som jeg har hørt kan du visst ta av toppen på teutonia prestige mens på teutonia mistral sitter den visst fast.

Skrevet

Hei, takk for svar begge to! Lille Lotte - da er det understell med fire hjul du har? To små foran? Vi har foreløpig gått etter utseendet på bagen (vil ha duo, og den store bagen med rene linjer, og ikke så mye dill på som det er på noen. Da ser det ut til at det er fun som er avbildet i 2007-katalogen). Men synes også understellet med fire hjul (to store og to små) ser fint ut, og passer godt til bagen.

Skrevet

Jepp, understellet har 4 hjul, hvor de to foran er svingbare :-) Er veldig fornøyd med den nå :-) Men se også på Mistral S som har akkurat samme "hjulløsning" bortsett fra at da kan du vippe over håndtaket isteden for å snu hele sittedelen :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...