Gå til innhold

Testet negativt 1-2 dager for ikm, men....

Anbefalte innlegg

Jeg testet negativt med cb digital forrige onsdag (1 eller 2 dager for ikm). Testet med el test pa fredag - fikk to streker, men teststreken var ikke like sterk som kontrollstreken. Sa, pa lordag ettermiddag, da jeg fremdeles ikke hadde fatt besok, testet jeg....Et sterkt blatt kryss (fact plus test) dukket opp:) Testet igjen pa sondag og testen var igjen knall positiv! Haper det gar bra og sender masse stov til dere alle************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8399111-testet-negativt-1-2-dager-for-ikm-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mammaen til Noah!

Det er hap! Jeg var sa sikker pa at jeg var gravid. Har aldri vart det for, men jeg bare folte det pa meg. Sa testet jeg negativt og ga helt opp. Det star jo at 95% av graviditeter gir utslag en dag for ikm. Leste i ettertid noen artikkler om at dette er falsk markedsforing og at en storre andel umulig kan pavises sa tidlig - Altsa mer enn 5% vil fa negative tester for ikm.

Lykke til og hold oss oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...