Gå til innhold

Ikke det at jeg er så opptatt av vekta min, men....

Anbefalte innlegg

jeg er så lei av denne tunge kroppen. Det viktigste er vel hvordan man føler seg? Så i dag har jeg meldt meg inn i vektklubb.no!!! Hjelp:)

Ammer ikke lenger, så da er det bare å gjøre en innsats sånn at jeg kan føle meg bedre, og ikke gjemme meg for mannen min:)

Fortsetter under...

Vet hvordan det føles... jeg holder på å gjøre en innsats selv, hehe. Har tatt av 7 kg og da begynte jeg når poden var 2 uker. Jeg har fortsatt 10 kg igjen til jeg er der hvor jeg var da jeg ble gravid. Det er pyton.. la sikkert på meg 30 kg denne gangen...

Det å ikke føle seg vel er ikke kjekt... så jeg gjør det for meg selv...Jeg ammer og satser på litt hjelp derifra.

Uff ja begynner å bli lei av å være stor... Lengter veldig etter buksene mine. Føler meg abselutt ikke vel. For å føle meg bedre så dro jeg for freshe meg opp litt på håret, men tror du ikke jeg ble skamklipt attpåtil. Så her slugger jeg fortsatt rundt i treningsklær, + at nå må jeg til og med ha et eller annet på hodet for å dekke den skamklipte sveisen.

Heldigivs begynner det å bli litt mildere her i nord, så snart kommer jeg meg vel på daglige trilleturer. Håper det vil hjelpe litt på kiloene ihvertfall

Jeg skulle ønske det var "bare" ti kilo for mye på meg, jeg har 18!!!! som skal bort, og føler meg helt forferdelig.. Jeg har ikke lyst til å møte folk for jeg bare hater dette, kjenner ikke igjen meg selv, men det virker ikke som om den vekta har tenkt til å forsvinne... ;( Spiser sundt og går masse tur, men det er ikke mye som skjer nei...

Annonse

Veldig viktig å føle seg vel ja.. Har fortsatt 12 kg til der jeg var før jeg ble gravid, og da kunne jeg tenke meg å gå ned litt... Så bør ned 15kg... Har gått ned ca15kg allerede... Men det tar tid når man ikke ammer...

Håper snøen blir borte snart så jeg virkelig kan legge ut på langtur :))

Tar mye solarium da...

Bedre å være "feit og brun" enn "feit og bleik" :)))

Jeg er også medlem av vektklubb. Tok av 5 kg før jeg oppdaga jeg var gravid. Har fortsatt medlemskapet. Ønsker å gå ned i vekt og synes programmet deres og grafene er til stor hjelp. Fullammer så de vil jo egentlig ikke ha meg som medlem. Jeg bruker oppskrifter og treningslog, men dropper det å telle kalorier. Håper å gå ned ca 0,5 kg i uka og det er greit selv om en ammer. Veier det samme som for et år siden nå, men har 3 kg igjen til vekta da jeg var 6 uker på vei. Er mange kilo som må av.

Jeg er også drit lei av de ekstra kiloene... I dag har jeg begynt et nytt å bedre liv. Ingen sjokolade:-) Ingen pepsi max:-)) og faste måltider. Og så har jeg trillet en lang tur. Nå skal jeg inn i buksene mine:-)))

Det er forresten ganske godt å høre at jeg ikke er helt alene om å ha litt for mange kilo...

Jeg har og 8-9 til jeg var der jeg var. Men der jeg var er ikke der jeg ønsker å være.......så, jeg kunne tenkt meg å få vekk 18kg. Men, er drit fornøyd med 13kg.....

Eller, er vel fornøyd om jeg i det hele tatt kommer dit jeg var tenker jeg vi sier;) Greit å være litt moderat.......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...