Gå til innhold

Hva slags vogn har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt emmaljunga city cross med city bag.

Bagen ser veldig liten ut, men er veldig romslig.

En av markedets letteste vogner (11 kilo), og den blir utrolig kompakt når du slår den sammen.

+ at den er utrolig bra ut :P

Men har jo ikke brukt den til babyen ennå, så kan jo ikke garantere at man blir helt fornøyd... Må få litt "erfaring" først ;)

Skal bruke den vogna som vi kjøpte til den førstefødte for 2 år siden, ei Teutonia mistral sport, det er kombivogn med softbag. Vi har veldig god erfaring med den. I tillegg, siden jeg har ei lita tulle som ennå er lita har jeg kjøpt et søskenvogn/trille for å bruke når alle skal ut på tur, den er av merket carena twinbuggy. Er så usikker på hvor mye den blir brukt, derfor gadd jeg ikke legge så mye penger i det... Men softbagen passer oppi, så da er det greit!

Lykke til med vognshoppinga! det er lett å gå seg vill i jungelen...

hei!:)

i helgen hentet vi vognen til den lille. vi landet på teutonia, mistral s. det er en kombivogn med fire hjul. det er forholdsvis lett, tror jeg. den forrige var veldig stor, en duovogn, og tung.

lykke til i vogn-valget!! :) ikke lett å bestemme seg... :)

Hei. Vi har kjøpt en Emmaljunga City Jet. Kombi vogn med city bag. Den er kjempe fin og har 4 hjul. Svingbare forhjul, noe som jeg selv hadde veldig lyst på. Veldig lett og enkel. Flott å slå sammen. Vi bestilte den i begynnelsen av desember,og fikk den i dag!! Venter fortsatt på sportsvogn delen da, men den trenger vi jo tross alt ikke på en stund.. Så kan anbefale og bestille i god tid hvis man først finner drømmevognen.. lykke til videre i jakten!

Annonse

Kan anbefale Emmaljunga sine vogner - har hørt så mye bra av de som har dem. Har selv kjøpt Emmaljunga Duo Classic - er velidg fornøyd med den (selv om jeg enda ikke har prøvd den med barn i da..) Vognkjøp var ikke lett syntes jeg. Masse lykke til!

vi har kjøpt oss en simo kombivogn med fire hjul. Av en eller annen grunn følte jeg meg ikke trygg hverken med vogn med tre hjel eller lav bag, så derfor ble det den tradisjonelle, noe jeg ikke angrer en dag på. den er beige og svart med lufthjul.

vekt og sånt aner jeg ikke, men jeg klarer ihvertfall fint å løfte den og slike ting så jeg tar det med ro.

Quinny freestyle har vi kjøpt. God å kjøre, liten og nett. Forrige gang hadde vi teutonia som vi også var fornøyd med, men ville ha en mindre denne gang siden vi ikke kommer til å trenge stor skinnpose i bag'en når babyen begynner å vokse til. (skiftet over til sportsdel da forrige gutt var 4-5 mnd)

Trenger vel ikke begynne med skinnpose før babyen er ca. 7-8 mnd. (sept/okt) tenker jeg..

Annonse

Vi har også kjøpt Emmaljunga city cross m. city bag. Den er veldig lett, jeg tror vi kommer til å bli veldig fornøyde med den. Også har de så mange fine farger å velge i, pluss at du kan velge forskjellig farge på bagen og sportsvogndelen. :o))

Vi har kjøpt oss en Tako vogn fra Tyskland. Det er en kombivogn, med 4 hjul. Den virker veldig bra, men vet jo ikke før vi har prøvd med den lille oppi :) Den veier ca 20 kg, har forstått at det er noenlunde standard vekt på kombi/bag vogner :)

jeg bestillt fra nederland.TFK joggster twist. Det er en tre hjuling.

Det er en kombi vogn med bag nå og så bygger jeg den om til sporstvogn senere.

Nå står den i stuen og venter på at lille gutt skal finne veien ut og kan begynne å bruke den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...