Krølle79 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 ..tar fremdeles gjerne litt av den eplekaka... ;-p
Krølle79 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Hr vaniljeis i fryser'n, så om du tar deg en tur med kaka, kan vi ha fest!! ;-p
<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2007 jeg er i så god form som jeg ikke har vært før i svangerskapet å har bare 12dager til temin.. rart det der.... =)
Krølle79 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 snodige saker.. Men sikkert kjempegodt, da.. Har sånne dager jeg også (har 24 dager igjen jeg da..), og da er det så deilig å få gjort noe matnyttig.. og likevel ha litt "guts" til overs etterpå.. Satser på å få rydda i frysern iløpet av uka her jeg, og er jeg heldig, får jeg ordna det til så jeg også får baka litt.. Jeg har også nemlig veldig lyst på eplekake.. Det er så digg å ha liggende i frysa, og ikke minst kjempepraktisk å ha når vi kommer hjem fra føden.. Har noen snurrer og boller der fra før.. og bittelitt marmorkake og kransekake fra jula, men eplekake er ALLTID godt!!!! ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå