trulte-->termin+2 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Må bare dele dagen min i dag med dere=) Hadde termin i går...men pga en del kløe var jeg på sykehuset i dag for å sjekke om det var svangerskapskløe.Det var det heldigvis ikke....=) Men for å være sikker på at alt var bra med babyen ville den utrolig hyggelige legen ta ul på meg. Har vært på ul to ganger før..å ingen av gangene har de klart å sett hvilket kjønn det er.Men jeg har hatt guttefølelse siden dag 1...å i dag fikk vi det bekreftet=) Min kjære ble veldig glad...så nå er det bare å vente på at lille Jonas vil komme ut å hilse på oss. Legen sjekket samtidig om jeg var moden...å hun mente jeg ikke var helt moden enda...men fødselen kunne starte når som helst alikevel. Men føler nok vi må vente vertfall en uke til...men det gjør ikke noe så lenge Jonas har det bra der han er=) Så i dag skal jeg på spinning å få av meg litt energi... Ha en fortsatt fin sag alle sammen=)
Krølle79 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Så morsomt Grattis med den kommende gutten Kos deg på spinning, og sleng gjerne over litt energi i forbifarta.. ;-p
trulte-->termin+2 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2007 klødde stort sett over hele kroppen...åsså har jeg fått sår fordi jeg har klødd.men mest sansynlig fordi jeg har fått en del vann i kroppen siste ukene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå