Gå til innhold

April: Godt fornøyd nå.. ;)

**synne**

Anbefalte innlegg

På en ellers grå og kjedelig mandag, har jeg diska opp med hjemmelaga pizza til middag!! ;) Står nå i ovnen og godgjør seg, og er akkurat ferdig til gubben kommer hjem! -Det blir en "takk for at jeg fikk være hjemme alene i helga, og for at du tar snuppa med på butikken i dag, og jeg får en time på sofaen"-pizza ;)

Gubben hadde med seg snuppa til svigers i helga, og jeg har hatt nesten hele helga for meg selv, fått sove to hele netter uten å hente en skrikende, oppmerksomhetssyk unge midt på natta... ;) Har fått hekle en bursdagsgave ferdig, og fortsatt på babyteppet jeg begynte på i 2004.. :s Håper det blir ferdig i år.. -før april... ;)

Jeg skal jo ikke klage..jeg elsker å være hjemme med snuppa, men enkelte dager så kan det være godt å få en liten pause og.. om ikke annet så bare en time eller to... ;) Kan bli litt mye med ansvar 24/7 og... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig mannen din er.... Jeg elsker hjemmebakt pizza! Ble det noe igjen til meg? Lille har også fått dilla på pizza. Hver gang det er snakk om noe som har med mat å gjøre sier han spørrende 'pizza? med den søteste stemmen han bare kan sette opp i håp om at det funker. Noe det av og til gjør siden jeg har fryst ned reste biter en og en i fryseren til han (som han får når vi spiser koteletter og annen vanskelig mat..)

Høre ut som mannen din har fortjent pizzaen, da. Snilt av deg at du viser at du setter pris på innsatsen hans. Deilig å kose seg litt heeeelt alene. Når jeg tenker etter har jeg aldri vært helt alene etter at Lille kom til verden. hm.....*ettertenksom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja..her er rester til hele aprilklubben trur jeg!! ;) Er vant til at vi er litt flere når vi har pizza.. -klarte ikke spise halvparten engang.. Godt jeg har god plass i frysern for en gangs skyld..!

Snuppa og elsker pizza. Nam-nam-gokk!! Så får vel fryse ned restene og følge ditt eksempel ;)

Kan faktisk anbefale en liten alenestund, altså! ;) Trenger ikke være lange stunden heller.. Herlig å bare daffe litt -som i "gamledager" ;) Men helt ærlig så hadde jeg klart meg uten og, men når jeg først får sjansen så utnytter jeg den til å lade batteriene. -Godt for oss alle det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...