Gå til innhold

Kanskje noen kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går inn i min uke 32 i dag og har ikke termin før 2 mai. Jeg har i de siste tre dager slitt med kynnere. Ikke sterke slik at jeg går i knestående, men veldig ubehagelige. Det kommer drag over magen hele tiden og jeg klarer ikke helt å skjønne at de er over før det kommer en ny. I natt våknet jeg et par ganger og følte for å kaste opp, men det gikk over og jeg sovnet igjen. Magen er veldig øm over navelen. Har hatt løs mage i to dager og jeg får sterk kynner og skikkelig trang til å gå på do, men det kommer bare litt. Jeg har også hatt følelsen av at noen har stukket meg med en kniv innvendig i kjeden.

Jeg er tredjegangs, men kan ikke huske at det var slik så tidlig på dei to andre.

Er det noen andre som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

Jeg har hatt det.Men ikke no lengere.Hadde det i ei ukes tid og da ble jeg sykemeldt,fikk beskjed om og ta det veldig med ro.De har gått over no,så må har jeg bare vanlige kynnere.Kanskje du skal ringe til legen din eller jm for og høre.

Skrevet

Da har jeg vært på sykehuset for en sjekk. Det viste seg at det er gass som plager meg. Kanskje en liten tarminfeksjon. Skal se det an til torsdag.

Fikk en grundig sjekk av babyen og det var betryggende å vite at alt var bra med lille gutt.

Det viser seg at han er 24 % over vekst normalen så jeg vil få oppfølging og evt bli satt i gang før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...