Gå til innhold

Har fått en baby som knirker! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg selv i å le av han ofte, for han KNIRKER virkelig. Koselyder og litt misfornøyd lyder er knirk- knirk i alle mulige variasjoner! Dessuten høres han ut som hun dama i MAD-tv som harker og hoster... Festlig :)

Hvordan høres deres nyfødte ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha det gjør/gjorde min også:) var litt annen knirkelyd når han hadde luft da, da knirka han til det kom en fis:) Spesielt på natta. Og av og til hørtes han ut som en blanding av delfin og geit:) Han er 3 mnd nå, og det kommer et knirk bare en sjelden gang:)

Gratulerer så mye med gutten:)

Skrevet

Her kalles det bare trøttknirk:) Når knirkingen begynner er det bare å få han i seng.

Skrevet

Vi har også fått en liten knirker :-)

Også "mæææ mæææ mæææ" når hun er sulten.

Skrevet

Hi hi...den MAD-TV-referansen har vi også tenkt på i forbindelse med januarjentas knirking!!

Skrevet

Ha ha, gullklumpen min knirka også da han var liten... dvs. fram til rundt 3 mnd. Skikkelig kul lyd! Fikk den på film =) He he! Nå har han slutta med det da. 5 mnd. denne uka her.

Skrevet

Min lager alle slags merkelige knirkelyder og smågrynt...også når han sover. Stakkars pappan her i huset hører ikke forskjell på *jeg ser sulten* smatting og kosesmatt, så han har fått litt lite nattesøvn i det siste :)

Skrevet

Så bra det er flere knirkere her inne :))

Henning knirker og piper som bare det :))

Var kansje verre før, nå har han begynt å få litt andre lyder og... men alle har kommentert knirkinga hans, og folk titter en ekstra gang oppi vogna når vi har vært på cafe` :))

Skrevet

hehe høres han ut som en blanding av delfin og geit:, akkurat d samme har vi tenkt om Mini, så arti å se at d va flere m samme knirke babyer :)

Mini slutta vel å knirke da han va ca 3mnd, nå er han 6mnd og vi savner knirkinga litt, før har går da mest på stemme utprøving (hyling og skriking, høyt som bare d, m latter ettepå)

Skrevet

hehe:) lisja mi hørtes ut som wookie fra starwars første mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...